heeej meiden,
ik heb evetnjes jullie advies nodig,
Ik had dus een vriendje*dacht ik*. meneer T
We hadden helemaal nog niet zo lang… want de timing was een beetje slecht, hij zit nu namelijk precies in zijn exames en we konden dus niet afspreken, maar 's avonds belden we meestal wel enz.
tot op een gegeven moment hij niet meer online kwam en niet meer belde en niet meer reageerde op mijn smsjes.
zijn vriend zij toen tegen mij dat hij huisarrest had en zijn moeder hem verbood zijn mobiel te gebruiken en pc.
Nu net half uurtje geleden ben ik er dus achter gekomen dat hij al die tijd gewoon met een ander meisje heeft al een week lang. *precies op de dag dat zijn huisarrest begon RARA HOE KAN DAT*.
maar nu vraag ik me eventjes af wat ik nou moet doen…
want ik vind het nogal een k*tstreek van hem dat hij niet gewoon in mijn gezicht zegt of even belt dat het uit is, daar heeft meneer de ballen weer niet voor.
maarrr ik heb nu toch echt zo’n zin om die telefoon op te pakken en hem helemaaaaal verrot te schelden… maar … ik weet het gewoon eventjes nietXD trouwens we hadden maar 2-3 weekjes niet echt IETS. maar dan vind ik nog dat hij gewoon had moeten zeggen dat hij me niet leuk vond en niet de hele tyd zeggen van… Oeehhh schatje ik hou van je, wil je nooit kwijt., ik vind j echt leuk en geweldig.
Sorrryy voor het lange verhaaL :$… maar heel erg bedankt als je de moeite hebt genomen om het te lezenXD… en ik weet dat het een beetje onduidelijk is geschreven… maar ik zit echt vol met woede nu O_O.