vriendje achter rug om met iemand anders

heeej meiden,

ik heb evetnjes jullie advies nodig,
Ik had dus een vriendje*dacht ik*. meneer T
We hadden helemaal nog niet zo lang… want de timing was een beetje slecht, hij zit nu namelijk precies in zijn exames en we konden dus niet afspreken, maar 's avonds belden we meestal wel enz.
tot op een gegeven moment hij niet meer online kwam en niet meer belde en niet meer reageerde op mijn smsjes.
zijn vriend zij toen tegen mij dat hij huisarrest had en zijn moeder hem verbood zijn mobiel te gebruiken en pc.
Nu net half uurtje geleden ben ik er dus achter gekomen dat hij al die tijd gewoon met een ander meisje heeft al een week lang. *precies op de dag dat zijn huisarrest begon RARA HOE KAN DAT*.
maar nu vraag ik me eventjes af wat ik nou moet doen…
want ik vind het nogal een k*tstreek van hem dat hij niet gewoon in mijn gezicht zegt of even belt dat het uit is, daar heeft meneer de ballen weer niet voor.
maarrr ik heb nu toch echt zo’n zin om die telefoon op te pakken en hem helemaaaaal verrot te schelden… maar … ik weet het gewoon eventjes nietXD trouwens we hadden maar 2-3 weekjes niet echt IETS. maar dan vind ik nog dat hij gewoon had moeten zeggen dat hij me niet leuk vond en niet de hele tyd zeggen van… Oeehhh schatje ik hou van je, wil je nooit kwijt., ik vind j echt leuk en geweldig.

Sorrryy voor het lange verhaaL :$… maar heel erg bedankt als je de moeite hebt genomen om het te lezenXD… en ik weet dat het een beetje onduidelijk is geschreven… maar ik zit echt vol met woede nu O_O.

ga naar m toe
en zeik m lekker af.

Zeg gewoon tegen hem dat dit echt een kutstreek is, en eerlijkheid het langst duurt, en dat hij fckn onvolwassen is.

ik zou langsgaan, en hem er even mee confronteren…

Jaaa, dat ga ik zeker eventjes doen… hem heeleeemaaaaaal afzeiken…
want het is echt een KLOOTZAK.

Praten. dat is het allerbeste,
je kan hem wel gaan afzeiken, gaan zeuren, gaan schelden maar je lost daar niks mee op. En je hebt jezelf er ook mee, want later krijg je waarschijnlijk toch spijt. Stuur hem een sms, praat met hem op msn, of stuur hem een krabbel op hyves.
Ik had ook gezeur met mijn vriendje vandaag, en had hem een sms gestuurd dat ik met hem wou praten, later heeft hij mij gebeld en heb ik alles uitgelegd, hebben we gepraat en is alles weer goed. :slightly_smiling_face:
niet dat dat bij jou zo het geval is, maar je kunt op ten minst gewoon met hem praten en waarom hij jou dit geflikt heeft, als je hem gaat afzeiken zul je waarschijnlijk er nooit achter komen.

praat idd, anders heb je een “relationghost” je hele leven en dat is KUT.
ik heb meer verrot gescholden dan gepraat en dat zuigt kankerhard.

wat ik zou doen:

naar zijn huis gaan, aanbellen, en vragen of hij even naar buiten kan komen
vervolgens zou ik proberen om het rustig met hem te overleggen
en uiteindelijk zou ik helemaal uitflippen (:
(heeft hij het trouwens al echt uitgemaakt zeg maar?)
want dan zou ik ook nog keihard roepen: het is uit, lul! en weglopen :stuck_out_tongue:

inderdaad! het is vreselijk onvolwassen van hem dat hij jou dit aandoet en heel erg voor jou u.u
mara ik zou echt wel persoonlijk naar hem toe stappen en op een rustige manier hem erop wijzen dat hij op deze manier niet door het leven kan gaan… dat hij het lef moet hebben om het uit te maken en dat hij niet zo arrogant moet zijn om met de gevoelens van een meisje te mogen spelen… zeg hem dat je geen traan voor hem zal verspillen omdat hij het niet waard is!
het beste is niet meteen beginnen uitschelden!
succes meid! er zijn nog zoveel leuke jongens! deze is het niet waard! als je het het minst verwacht zal je je droomprins wel tegenkomen, iemand die het verdiend met je te zijn ^^ (sorry, het was niet de bedoeling dat het zo cliche overkwam :stuck_out_tongue:)

Wat een vreselijke rotstreek!
Ga idd naar hem toe.
En laat hem maar eens goed weten wat jij ervan vindt.
Succes meid!

Nou nou dames wel gezellig houden he!

ik zou naar hem toen gaan en hem de #$%&%#@^^^%$ laten horen en voelen!

En wees niet verdrietig! hij is te zwak voor jou!!! jij verdient zeker meer dan dit iets:O

ohja, je moet praten maar ook HARD laten merken dat je zo niet met mensen omgaat!

hahahah :grinning_face_with_smiling_eyes:

aww meiden bedankt voor jullie reacties =D
helpt echt =)
nu kan ik tenminste met een beter plan aan komen lopen…
en niet meteen gaan schelden en afzeiken,want dat gaat toch niet werken…
Dank jeee (a)

Iedereen hier heeft gelijk vind ik. Van praten tot verrot schelden.

Je zegt wel dat het pas 2-3 weken aan is, maar dan is het alsnog je vriendje, dus kan hij het niet maken.

Ik zou ook eerst naar hem toe gaan en vragen of het waar is en blablabla, en als het echt waar is, dan moeten de trossen los. Hupateee, dumpen die shit, en niet op een zachte manier ook =).
Hij moet spijt krijgen dat hij dat gedaan heeft, ik vind dat je wel even de bom mag laten barsten. Hij moet het maar niet doen, dan leert ie er hoop ik van!
(ik heb ervaring, ik was opgelucht toen ik alles eruit gooide wat ik dacht)

Haha, ik had drie jaar geleden bijna hetzelfde
Op een gegeven moment had ik via via dat meisje waar hij OOK mee had op msn,
we hadden wat gepraat en besloten hem allebei tegelijk te dumpen!
Pff… wat een lul!

Ik zou hem dumpen! En niet eens uitschelden dat is die niet waard, :last_quarter_moon_with_face: