vriendinnenruzie , advies nodig!

sorry voor overlast xoxo

Ik zou zeggen, sluit ze of jullie drieën eens op in een kamer tot dat ze/jullie er samen uit zijn gekomen.
Als vriendinnen moet je niet zo kijken naar we de gene fout doet of goed doet,
je bent vriendínnen! Het maakt niet uit als iemand iets fout doet! Je steunt elkaar, je houd van elkaar, je lacht met elkaar. en natuurlijk zou je jaloers kunnen worden op de anders, dat is heel logisch, maar als jullie met zen drieën even gaan praten en zeggen dat niemand meer en minder is komt het heus wel goed. :slightly_smiling_face: Daar zijn vriendinnen voor.

x

Ik zou me er absoluut niet mee bemoeien. Zij hebben ruzie met elkaar en jij niet met hun. Ik zou dan ook geen kant gaan kiezen tenzij je dat al hebt gedaan. Hou je erbuiten, ga gewoon met alle twee om en verlink niet wat ze over de ander tegen jou hebben gezegd. Luister wel naar ze maar ga niet lopen roddelen.

^ jaa, ik snap wat je bedoeld, en dat ga ik ook zeker doen ! dankjewel voor de tip!

Ik zou je erbuiten houden. Ze lossen het zelf maar op.

Ik denk dat het het beste is je er niet mee te bemoeien. Zij hebben ruzie met elkaar, niet met jou. Laat ze ook duidelijk weten dat je niet van plan bent een kant te gaan kiezen, want daar zullen ze waarschijnlijk wel vanuit gaan!

x

Ik vind het trouwens dapper dat die vriendin P voor jou wilt opkomen.
En als R dan denkt dat het van jou moest en ze gelooft je niet zou ik het gewoon laten doen. Anders blijf je dit houden en straks raak je ze nog beide kwijt. Want je zit er nu wel een beetje tussenin ook al wil je het zelf niet.

ik snap weinig van je verhaal maar ik denk dat je het beste niet met HUN ruzie moet bemoeien. zeg niks tegen de ander over de ander en vertel ze alle 2 1x dat hun hun problemen zelf moeten oplossen en dat je eventuele problemen met de ander zelf wel kan regelen en dat ze jou daar bij niet hoeven te helpen.

x

Beginpost weg…
Slotje?