vriendinnenprobleempje

/

upye…

tjsa, je hebt zelf meegedaan dus dan is het logisch als je 4 vrienden je nogal raar aankijken. maargoed, als jij aan die vrienden vertelt dat je haar helemaal niet zo vreselijk vind, mss vinden ze dat ook wel niet.

Ik snap je. Je wilt haar graag weer spreken maar je wilt niet dat je daardoor je huidige vriendinnen kwijt raakt. Ze vinden haar nu vast raar, maar zij zijn toch ook met haar omgegaan? Ik zou niet stiekem gaan doen maar gewoon eerlijk vertellen dat je haar wel weer eens zou spreken omdat ze best gezellig is. En wie zegt dat ze alle vier een hekel aan haar hebben, misschien praten drie van die vriendinnen van je ook wel een beetje mee. Vertel het anders eerst gewoon tegen één vriendin van de 4 waarvan je weet dat als je alleen met haar bent ze het nog niet eens zo raar vindt.

Vertel je vriendinnen gewoon wat je nu ook verteld zwe zullenhet heus wel begrijpen, want als het eerst geZellig was met zijn allen kunnen ze dat nu ook niet ontkennen. EN als ze wel lullig doen trek het je niet aan ze draaien heus wel weer bij X suc6

Vertel ze dat dat meisje is veranderd, en eigenlijk best aardig is.
Als ze dat eenmaal doorhebben kun je voorstellen om iets af te spreken met zn zessen.
Maarja het heeft denk ik ook wel zo zn redenen dat jullie lullig gingen doen, dus als je haar nu aardig vindt is ze misschien echt veranderd?

vertel dat je weer met haar aan de praat bent geraakt op msn. en dat het eigenijk wel weer gezellig om met haar te praten en dat je eigenlijk de leuke gezellige momenten met haar mist.
laat ze eerst aan het idee wennen dat je weer met haar praat enzo. wanneer ze gewend zijn zeg hoi tegen haar in de gangen en vertel ze daarna (dus na een tijdje, dan zijn je vriendinnen misschien ook weer wat minder negatief) dat je wat met haar wilt afspreken.
ik weet niet of 1 van je vriendinnen in de buurt van jou of haar wonen maar je kan misschien bij elkaar thuis wat afsrpeken? zo hoeven jullie vriendinnen jullie niet samen te zien :slightly_smiling_face: als je dit idee niet fijn vind om stiekem te doen kan je ook nog even wachten met afspreken totdat je dit aan je vriendinnen hebt verteld.
ook begrijp ik dat je het “eng” vind om tegen je vriendinnen te vertellen, maar dit moet je echt doen. vertel het in stapjes dus niet in 1x: ik heb contact met haar en ik ga morgen shoppen :stuck_out_tongue:
geloof me het komt goed, ik denk dat ze eerst een beetje raar reageren (ze zullen het niet verwachten) maar ik weet wel ckr dat ze haar (stiekem) ook wel missen hoor :slightly_smiling_face:

misschien moet je hen een beetje ‘beinvloeden’ als ze weer negatief over haar gaan praten. Een paar nonchalante opmerkingen maken zegmaar :slightly_smiling_face: