Vriendinnengroep Utrecht e.o.

Hallo Meiden,

Ik weet dat er wellicht al meerdere groepen zijn… Alleen zijn deze al best wel oud of gericht op alle regio’s. Vandaar dit nieuwe forum specifiek gericht op de regio Utrecht e.o.

Mijn naam is Emmely en ik ben 21 jaar uit, werkzaam binnen de geestelijke gezondheidszorg. Na mijn afstuderen zijn veel contacten van mijn studietijd verwaterd… ook vroegere contacten zijn verwaterd wegens het creeëren van andere interesses en dergelijk. Een vriendin van mij en ik willen een leuke en vooral gezellige vriendinnen (whatsapp) groep oprichten om zo regelmatig met zijn allen eens wat te ondernemen. We hebben al een klein groepje en zouden het leuk vinden om deze uit te breiden. Onder leuke dingen doen verstaan wij: Avondje uit, uit eten, lunchen, shoppen, filmavond, gezellig met zijn allen koken ect ect… Weekendjes weg… Wie weet onstaat er een leuke, hechte vriendschaps band met elkaar!! Gezelligheid staat iig voorop!

Mochten er meiden zijn tussen de 18 en 25 jaar welke hier aan mee willen doen, dan hoor ik dit graag! Even een priveberichtje en/of reactie is genoeg :slight_smile:

(oprechte vraag/gedachte) is het echt nodig om die regel van ‘alles in een sticky/bestaande topic’ nog zo te forceren? Het is al zo rustig op het forum, en veel mensen kijken niet/niet regelmatig in die specifieke topic’s.