vriendinnen

.

c’’’: Eigenlijk klink jij niet 21 x)
Ben jij een troll of iemand van 10 die zijn leeftijd hier niet wil zeggen…
Sorry als je echt 21 bent :blush:

zo pardon troll?
je bent zelf zeker 10 ofzo malloot

Genoeg trollen op girlscene die dit soort topics maken,
Ik zie al waarom je geen vrienden hebt… okee heel flauw x)

Maar aan de manier van typen lijkt je niet echt 21…

zo kan jij niet ff met jezelf in de knoop gaan zitten ofzo gek
ik maak dit topic niet om afgemaakt teworden voor iemand die geen vriendinnen kan krijgen of wat dan ook en op jou lullige gedoe zit ik niet tewachten zie je ergens staan dat ik commentaar vraag van een kind dat denk dat ze het beter weet;) je zal zelf jaren lang gepest zijn en nu je frustratie willen uiten :wink:

Waarom Is de begin post weg en @ts zoals je je nu gedraafd lijk je echt geen 21 m’n zusje van 11 gedraagd zich nog volwassener

Op 2 berichten na loop je verder op het topic te verkondigen dat je geen vrienden hebt… Vond het een beetje raar eerlijk gezegd c’: Er zijn hele penvriendintopics misschien kan je daar kijken… Je hoeft mij niet te gaan vertellen hoe het is om gepest te worden dat weet ik zelf ook wel.

als je wilt dicussie wilt starten ga dan naar dat forum ik heb de post weg gehaald omdat ik gewoon normalen antwoorden wil en niet dingen van je bent geen 21 of wat dan ook wat een fcking onzin zeg mensen komen hier schijnbaar alleen maar om ruzie temaken triest eigelijk geen leven??

er stond iets van dat ze wilde weten waar wij woonde en hoe oud wij zijn, of ze ook de enige was en dat ze geen vriendinnen had… er stond nog wat maar dat weet ik niet meer… Het stond er op een hele knullige manier…

Dan moet je juist niet de post verwijderen, zodra er morgen een mod online is wordt dit topic verwijderd omdat de begin post weg is

Ja, ik had de beginpost al gezien, maar had geen zin om te reageren :stuck_out_tongue:

sorry hoor… het stond er echt heel kinderlijk… jij begon trouwens met schelde en ik had mijn excuses al aangeboden in de eerste topic voor als je echt 21 zou zijn…

triest

hahahahahhaha dit is toch erg he als je iets typt wat mn post was doe het dan goed er stond dat ik me afvroeg hoe bij jullie de vriendenkring eruit zag en dat ik deze zelf niet heb omdat ik namelijk al 6 jaar een vriend heb en samenwoon of iemand zich hier in herkend en dat ik den haag woon en zo op die manier contacten kon leggen maar hebben jullie echt niks anders tedoen dan mensen hun leven zuur maken ofzo?
vind het een beetje triest om zulk commentaar tegaan geven op iets wat serieeus bedoelt is dan reageer jezelf als je zusje van 11 :wink: maar goed jammer

Maar lieve schat, als je dat wilt weten zet dan de beginpost terug, dan reageren er misschien nog serieus mensen

Maar mijn vrienden kring bestaat uit 11 meisjes en 7 jongens

kan me eerlijk gezegt niet meer zoveel schelen vind het alleen beetje lullig en triest dat mensen zo reageren maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik toch;) als iemand minder goed nederlands kan typen dan ze rest en iemand daarom gaat discrimineren fck’up dan maar goed

nou de mijne voordat ik ging samenwonen ook :wink:

oke je bent echt een trol want dat stond er helemaal niet ._.

weet je eigelijk wel wat een trol is?
of ben je te stom om daar overna tedenken
heb je misschien nog wat anders tezeggen dan achterlijke verwijtende dingen?