Vriendinnen???

Ik heb problemen met een vriendin van me. Ik noem haar even H. Ik was heel goed bevriend met H. Maar inneens begon ze zich heel anders te gedragen. Ze deed soms inneens heel bitchy tegen me en daarna weer heel aardig. Ze sloot mij en me vriendinnen ook ineens buiten behalve 1 iemand. Laten we haar L noemen. L en een andere vriendin van mij waren bff. Maar H wou dat ze geen vriendinnen meer waren. En ik heb pas ondekt dat zed die ene vriendin ook pestte. Maar nu doet H weer heel aardig tegen me maar ik wil geen vriendinnen met haar zijn maar zij wel met mij??

WAT MOET IK DOEN!!!

Je zegt het antwoord toch zelf al? Je wilt geen vriendinnen meer met haar zijn. Dan moet je dat haar laten merken.

Laat haar, als ze zo doet is ze geen echte vriendin

Ik zou niet meer met haar omgaan, je weet nooit wat je aan die mensen hebt.

Inderdaad afstand van nemen, hier wordt je toch niets wijzer van?

Wat ik ook doe ik kom ook maar niet van haar af. Dat is ook een probleem.

Hoezo je komt niet van haar af? Je kan toch gewoon zeggen van “ja hallo luister, ik wil geen vriendinnen met je zijn. Ik wil geen ruzie, maar je bent gewoon geen vriendin meer van me.”

Gewoon duidelijk zeggen wat je vindt en haar zoveel mogelijk negeren.

Dank jullie want ik kwam er niet meer uit
Xxxxxx

Ik had ook zo’n vriendin met wie ik niet meer om wilde gaan, altijd best subtiel proberen duidelijk te maken. Tot ik het op een goed moment echt zat was, en toen heb ik letterlijk gezegd; Oke. Weetje. Rot maar op. Ik hoef je letterlijk NOOIT meer te spreken of te zien. Daaag!

Sindsdien nooit meer gesproken. (:

haha ik had precies hetzelfde als faalhaasje! soms werkt subtiliteit dus niet…:wink:

Gewoon duidelijk laten merken dat je niks meer met haar te maken wilt hebben.
Ik ging met 2 jongens om maar mijn vriend mocht ze niet zo en hij heeft ook een vriendschap voor mij opgegeven dus dit kon ik hem terug doen. Ik heb ze gewoon genegeerd. Als ze je aankijkt gewoon langs haar af kijken.