Vriendinnen.

Ik heb in mijn klas 2 goeie vriendinnen.
De ene kan ik het beter mee vinden dan de anderen.
Mijn beste vriendin is ze eigenlijk, (El).
De andere vriendin (Er) probeert vaak wat te stoken en El tegen mij op te zetten zeg maar. Als ik er een paar dagen niet ben omdat ik ziek ben gaat ze hartstikke dom doen als ik weer terug kom. Nu moest ik op stage, en het is nu vakantie.
ik lees over al hun naar de bios en naar het zwembad gaan ofzo. En niemand nodigt mij uit, of praat tegen mij,
Ik voel me heel erg buitengesloten, en denk nu de hele tijd dat ik en El geen goeie vriendinnen meer zijn. Ik weet niet wat ik moet, want ik heb dus strax een vet saaie vakantie. en alles is anders.
iemand advies of heeft iemand dit ook wel us ?
Sorry voor mijn lange verhaal xd

Met ‘El’ gaan praten!

als je denkt dat het geen ‘‘ECHTE’’ vriendinnen zijn zou ik ze probere te dumpe.( of een van hen). ja klinkt gemeen mr anders verandeert er ook nix. vergroot je vriendenkring. probeer met iedereen om te gaan neit alleen met hun. want als ze je strax (Ik kan het fout hebbe) nja, dumpe. zit je dr maar alleentjes. ennuh ik denk dt echte vrienden zoeits niet doen. misschien van die fakevrienden die mr tijdelijk je vriende blijve… snappie?

Jaa. Er is cker mijn echte vriendin niet.
Ze praat achter mijn rug om enzo.
Maar dit is het laatste jaar dat ik bij hun 2en in de klas zit,
daarna gaan ze waarschijnlijk met zn 2en naar dezelfde school
en ik naar een compleet andere.
Ik hoop dat ik daar nieuwe vrienden krijgen
& als ze mij niet uitnodigen fuck hun,
ik zoek wel echte vrienden :grinning:
*opgevrolijkt*

lees de volgende keer je verhaaltje over voor dat je het neer gaat zetten want er zitten echt rare zinnen tussen.
verder zou ik maar gewoon andere vriendinnen zoeken ze zijn je vast niet waard

Ik begrijp je situatie. Ik had het vorig jaar ook met Li en La. Zo ging het precies hetzelfde als bij jou, dat is heel erg rot. Ik kon het met Li meer vinden dan met La want La zat ook de hele tijd te stoken. Het is moeilijk om er wat van te zeggen tegenover Er maar misschien kan je wel eens met El praten, die zal het zeker begrijpen.

bedankt voor jullie advies :slightly_smiling_face: