Vriendinnen...

Haai ik heb een klein probleempjee…

Kijk ik had een jaar geleden 2 beste vriendinnen (ik noem ze even x en x)
We deden echt alles samen we waren echt BFF’s. Ik had op school ook nog andere vriendinnen waar ik best veel mee om ging. Een keer vroegen x en x of ik even mee wou naar de wc, dus ik ging mee. Ze zeiden dus dat ik minder met hun Moest omgaan en meer met x en x. Ik vond het een beetje raar maar durfde dat niet tegen x en x te zeggen. Ik zei die middag dus tegen een hele goeie vriendin dat ik meer met hun moest x en x moest omgaan en minder met hun. Zij zei: Je moet je er niets van aantrekken en gwn doen wat je zelf wil. Ik probeerde dus meer om te gaan met hun maar zij gingen alleen maar met z’n tweeen dingen doen. Een half jaar later vroegen ze of ze even met hun wou praten. Ik ging dus mee en zij zeiden dat ze geen BFF meer wouden zijn enzo. Ik voelde me heel erg kwaad en verdrietig tegelijk. Nu gaan ze alleen maar met elkaar om doen ze heel erg aso tegen mij en zijn ze zelf wel BFF geworden. Ik weet niet wat ik moet doen, weten jullie het misschien??

Xxx

up ik zou t neit weten maar voortaan gewoon doenn wat jezelf wilt

Als ze zo dom tegen jou zou ik niet meer met ze omgaan.

best wel raar dat ze opeens zo gaan doen is er niet meer gebeurd tussen jullie?

of tussen x en x en die andere vriendinnen van jou?

@ myrthethuuj
er is niks tussen x en x en mij Of die vriendinnen gebeurt ze gingen gwn ineens alleen maar met elkaar om. Nu ook nog steeds een jongen me klas vind hun ook heel aso doen en andere ook. Ze zijn ineens heel erg veranderd,

Eigenlijk, als die x & x gewoon zeggen dat je minder met die anderen moet omgaan, vind ik die x & x eigenlijk niet zo… goed bezig.
Tenzij ze er een goeie reden voor hebben, dan kan het misschien nog. Maar je gaat toch niet voor andere mensen bepalen met wie ze mogen omgaan?
En nu ze je al helemaal buitensluiten, zou ik ze gewoon maar vergeten.
Jij hebt niks fouts gedaan, zij wel, en nu doen zij alsof ze je terecht buitensluiten ook nog! :open_mouth:
nee, ik zou x & x gewoon vergeten en gewoon met die anderen omgaan n.n