Vriendinnen?!

Hey,.
ik heb een vriendin B. & J. & M.
B is en blijft altijd aardig tegen me. Maar nu hebben B. en J. ruzie. En M staat een J. haar kant en ik eerst aan geen maar nu aan die van B. (snap je het nog?!?!)
En nu is J. dus boos op mij omdat ik haar hebt uitgewscholden voor schijtluis. Op msn durft J. alles te zeggen, maar in het egt helemaal nix. B. is er wel een beetje over heen en die laat J. ook met rust, maar J. zoekt aldoor bonje met mij. Ik snap haar egt niet meer hoor?!?!? En als ze me dan nodig heeft voor een goed cijfer komt ze weer bij me! Ik weet egt niet wat ik met haar moet.

Klinkt als: volgens mij moet je die meiden allemaal laten vallen, alleen maar drama.

wat dacht je van face to face met elkaar praten?
Ik hou zowieso niet zo van ‘aan iemands kant staan’ ,
je kunt het wel met iemand eens zijn, maar als jij in eerste instantie geen ruzie hebt, hou je er dan gewoon buiten…
Maar praat, leg uit , pas je event. aan, en leg het uiteindelijk weer bij. Want vriendinnen kun je niet missen.

Dat vind ik nog wel een goeie (als het lukt)

Ik ga me egt niet aanpassen aan haar. Ze heeft zelf een grote bek, nou die wil ik graag dicht slaan (maar dat gaat nu nogal moeilijk nadat ik dit tegen haar heb gezegd. Nu ontwijkt ze me :smiling_imp: )

Duidelijk