Vriendinnen

heej

Ik moest het even ergens schrijven en ik wil graag weten of meer dit herkennen en wat jullie toen deden.

Ik had dus een samenvatting van school gemaakt en doorgestuurd naar een meisje, daar kreeg ik iets voor terug. Ik was er echt heel lang mee bezig geweest dus ik had gezegd dat ze het niet zomaar door moest sturen naar iedereen en als iemand het graag wou hebben, dat ze het dan eerst even tegen mij zei.
vanavond ben ik erachter gekomen dat ze het wel heeft doorgestuurd naar iemand anders.

Ik heb het laten merken, maar ze liegt nu tegen mij dat ze het niet heeft doorgestuurd
‘Nee tuurlijk niet’ ‘Hoezo?’
Zulke reacties krijg ik als ik gevraagd heb of ze het heeft doorgestuurd.

Nou zou ik het dus echt niet erg vinden om het te sturen als ze het wel had gevraagd. Maar het principe dat ze tegen mij liegt daar kan ik niet tegen.

Zijn er meer die iets soortgelijks hebben meegemaakt? ik wist namelijk niet echt wat ik moest zeggen tegen haar toen ik erachter kwam haha

X

Ik zou gewoon aangeven dat je weet dat iemand precies dezelfde samenvatting heeft en dat jij hem niet gestuurd hebt. Dan is alleen zij degene die hem gestuurd kan hebben. Als ze het dan nog ontkent zou ik het gewoon laten zitten. Als je dit soort situaties niet meer wilt hebben moet je gewoon niets meer geven.

Volgende x niet meer geven, simple as that

Oké, het was niet netjes. Maar ga je echt een vriendschap op het spel zetten omwille van een samenvatting?