Vriendinnen

Nou vind ik dit best kut:

Ik heb een hele goede vriendin. Eerder mn BESTE vriendin.Laten we dr Sanne noemen. We deden alles samen enzo. Toen werd het vakantie. We gingen de eerste week af en toe afspreken met zn tweeen. Later kwam Mandy(mn nicht),Danja,Babs en Priscilla ook wel is mee… Laatst gingen we dus met z’n allen naar het strand. heel gezellig enzo. En toen na dat uitje spraken we niet meer met elkaar af.Ook niet met Sanne. Naar Mandy ging ik wel is heen. Tis mn nicht dus ja. Dat stoptte later ook. En toen hoorde ik via Mandy dat Sanne,Danja,Babs en Pris in die tijd hele tijd leuke dingen deden. Nu voel ik me best genaaid door Sanne,omdat ze niet vroeg of ik mee ging.
En net op msn stond in de nick van Danja van: zo stadje
dus ik: haha,met wie ga je naar stad?:stuck_out_tongue:
Danja: Ja met Babs en Sanne. Kom maar mee als je wilt.
ik: nee laat maar.

Dus ik praat met Sanne op msn.
ik: hoi
sanne: hai!! Je bent al een tijdje niet online.
ik: o jawel hoor. jij ziet het niet.
sanne: oh hahah
ik: maar ja. nu zie je het wel.
Sanne: Ja. maar ik moet gaan. Byeeee xx
ik: ja. doei

Het punt is: Ik vind het lullig dat ze mij er OPEENS niet meer bij willen. Nou ja dat zeggen ze niet,maar volgens mij willen ze dat niet. . AAAARGH I don’t know what to do. 't kan zijn dat ik me aanstel,maar jij zou je toch ook rot voelen als jouw vrienden je opeens niet meer belde,smsde of langs kwamen?denk ik dat dat door Babs komt,want voordat Babs met mij en Danja omging…sprak ik babs en danja heeeeel vaak. En opeens…Sinds Babs er is ben ik er niet meer. Babs mag dan wel het nichtje van Sanne zijn,maar dat betekent niet dat ze me mag buitensluiten

Eh… zoek gewoon ook zelf dan weer contact?

Dóe ik ook,maar dan is het altijd van:‘Ik weet niet man.’ ‘Ik kan niet.’ ‘Ik heb geen zin.’ ‘Nee ik mag niet naar buiten.’ rot smoesjes

Wat je hier schrijft aan haar vertellen?

Dan gaat ze weer zeggen dat het niet waar is enzo

Gewoon de feiten vertellen?
Als je zegt: ‘ja laatst gingen jullie naar de stad, waarom konden jullie mij niet meevragen?’ (bijvoorbeeld). Ontkent ze dat dan ook?
En anders, gewoon laten vallen.
Als ze je blijft negeren…

Ik zou me inderdaad ook kut voelen !
En ik zou eerlijk gezegd ook geen zin meer hebben om moeite te doen om met ze af te spreken =P Klinkt misschien dom.
Maar ik heb niet echt tips voor je eigenlijk,
misschien met andere meisjes iets gaan doen?

Wat achterlijk van haar :open_mouth:
Ik zou gewoon zeggen, ‘waarom spreek je dan wel elke keer met die en die en die af, als je zogenaamd niet kan en niet mag en geen zin hebt.’
En als ze zegt dat het niet waar is, gewoon een tijdje geen contact meer met d’r zoeken, wachten tot het tot haar doordringt dat je gelijk hebt.

Voor dr huisdeur gaan zitten en stalken. xD