Tsss … Ik heb een (soort) vriendin op school, maar eigenlijk is ze echt geen vriendin we kennen elkaar al jaren en we zijn de grootste vijanden ooit! Dit jaar hebben we vriendschap gesloten want ik kon niet anders. Vorig jaar had ze een beste vriendin en ik ook. Die vriendin heeft haar laten zitten en nu loopt ze heel de tijd bij ons. Zo erg dat ik mijn beste vriendin kwijt ben en dat zij er nu beste vriendin mee is. Om eerlijk te zijn kan ik haar soms nog altijd niet uitstaan. En zelf men vroegere beste vriendin (laten we haar L. noemen) vindt haar ook niet meer leuk. Ik denk dat l. Me er echt in luist ze zegd de meest grove dingen over haar vriendin en ik doe natuurlijk dan mee maar als ze dan terug bij haar is, is ze massa’s lief enz. Het is echt *** hoor kan ze nu zo doen?
Ik moet toegeven onze school is gewoon een drama op zichzelf zeker tussen de meisjes het zijn allemaal klikjes en je kan alleen maar hopen dat je erbij kunt horen. En als dat niet zo is gaat dat echt tot het uiterste. Zoals pesten ongeveer.