Vriendinnen

IK heb een vriendin, we kennen elkaar al een tijdje. Maar wat ik de laatste tijd merk is dat ze me heel vaak na doet, ik weet dat ik dan reacties krijg van: zie het als een compliment, ze vindt jou dingen leuk. Maar na een tijdje word het irritant. Ik had het een keer over mijn kamer die verandert wordt en toen zei ik : ik ga dan posters ophangen of mijn naam met van die letters. De dag erna had ze posters uit een tijdschrift gescheurd en wilde ze dan op gaan hangen. Ik ben ook helemaal fan van knal roze, en dat is opeens ook haar lievelingskleur. Weten jullie wat ik moet doen ??

vraag haar waarom

Wel een beetje raar ja
Misschien vind ze het leuke ideeën

Vertel haar dan dat soort dingen niet!
En als het irritanter word, waarom praat je niet met haar?..

Bedankt Deems !
Ze komt vandaag nog bij me slapen, ik zal haar dan de ‘hint’ geven…

Waarom ben je vriendinnen als je niet eens aan elkaar verteld dat je je kamer gaat veranderen? En ze komt er toch wel achter als ze ooit op je kamer komt.

OT: misschien kun je met haar een gesprek beginnen over dat je het niet leuk vind als mensen (in het algemeen) je nadoen, misschien pikt ze de hint op en hoef je haar niet recht in t gezicht te vragen waarom (als je dit eng vind)
Mocht ze de hint niet oppikken zou ik het toch vragen, anders gaat het ten koste van jullie vriendschap…

Dat bedoelde ik ook niet… :dry:

Wat bedoel je dan dat ze niet moet vertellen?
Sorry, ik snap je niet helemaal…

Heejj waarschijnlijk zag ze de hint niet want ik zei dat ik mensen niet zo leuk vind die na-apen toen zei ze : ik ook !! Ik zou het waarschijnlijk tegen der moeten zeggen maar dat durf ik denk ik niet…