vriendinnen

[i]hoi,

sorry als dit topic misschien al bestaat, maar ik zag het niet zo snel.

mijn verhaal; (:
ik heb aardig wat vriendinnen die ik niet zo vaak zie, ze zitten niet meer in mijn team of ze zitten op een andere school of allemaal van dat soort dingen, waardoor ik ze wel vaak spreek via whatsapp enzo.

maar ik wil ze eventjes een keertje lekker een meidendagje met ze houden (een vriendin) maar al die standaard dingen die ik kan bedenken zoals: film kijken, maskertjes, slapen heb ik al een keer met ze gedaan en ik wil een keertje wat origineels =$

hebben jullie misschien leuke ideetjes??

X

p.s soorry dat ik niet met hoofdletters schrijf, vind ik beetje veel moeite ;p [/i]

Hoe is op caps drukken veel moeite? In ieder geval misschien dat je in het verjaardagstopic een paar ideeen kan opdoen? Het is dan misschien geen verjaardag, maar je vindt er behoorlijk wat dingen die je met je vriendinnen kunt doen!

Hier zijn al zoooooveel topics over !
Je hoeft alleen maar meidenavond of girlsnight in te typen en je ziet ze allemaal.
voorbbeeld. http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/meidenavond-8462.0.html

Die is uit 2007… Waarom er ook staat:

Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

:’) Maar inderdaad, er zijn meer topics, ook recent.