Vriendinnen willen/mogen niet uitgaan!!

Ik zit met een sirieus probleem. Ik ben een meisje van 15, dus ik zou best graag uit willen gaan. het probleem is nu dat al mijn vriendinnen gewoon om 11/12 uur thuis moeten zijn. Het is natuurlijk niet leuk om tot 11 uur uit te gaan.
Ik mag gewoon om 2 uur thuiskomen, maar het allergrootste probleem is dat er bij mij nooit iemand mag logeren!
Volges mij ben ik de enige die ermee zit, twee van mijn vriendinnen hoeven niet eens uit te gaan en de ander doet het gewoon met andere vrienden…
Weet iemand een goede oplossing, of heeft iemand hetzelfde probleem? reageer!

Kun je niet eens met die andere vriendin en haar vrienden meegaan?

Trouwens, stomme vraag misschien maar kom je met 15 jaar wel binnen? Niet aanvallend ofzo, ik vroeg het me gewoon af :stuck_out_tongue: Omdat je bij mij in de buurt meestal minimaal 16 moet zijn, en er ook echt wordt gecontroleerd…

waarom zou je met 15 uit moeten gaan?
wacht fijn tot je 16de! (:

huh bepalen je ouders nog zo streng over jou dan?

tjaa, deze kant van het verhaal hoor je idd niet vaak. 'kweenie misschien kunnen jou ouders met die van hun praten. of je kan die die niet willen overhalen…?

ga gewoon bioscoopje ofzo

ooh ja dan snap ik het wel ja!

Ja dat dacht ik dus ook! Leer je gelijk nieuwe mensen kennen. (:

zo probleem opgelost toch ; )

bedankt voor ale tips!
ik ben gwn te onzeker om te vragen of ik met mn vriendin mee mag. Bij vreemde mensen klap ik altijd dicht, net als bij jongens.
Ik hoor van meer mensen dat het wel gaat veranderen als ik 16 ben, dus dat hoop ik dan maar…

Er zijn bij mij genoeg discotheken vanaf 14 jaar, en als je een stempel hebt dan ben je ouder dan 16 en mag je dus drinken. Ik ben er eén keer geweest met die ene vriendin

ik heb dat ook heel snel als ik me bij iemand niet op mijn gemak voel of als ik die niet ken enzo, dus ik snap wel wat je bedoeld! maar misschien kun je dat aan je vriendin uitleggen en vragen of je is met zijn tweetjes kunt gaan. onder het uitgaan kom je vast nog wel bekenden tegen?

je bent 21??!
bepalen je ouders nu nog over je?

het blijft toch je kind.

Ik neem aan zolang jij nog bij je ouders woont dat wel een beetje logisch is !?:face_with_raised_eyebrow: ongeacht hoe oud je bent zolang jij nog bij je ouders woont hebben zij zeker wel wat te vertellen over je.

ik mag niet eens uit gaan en ik ben al 16 OMG

ik ben 18 en heb et na een jaar flink stappen wel gehad met uitgaan.

same here hehe

maar waarom kan je niet gewoon tot 11 uur uitgaan?