Vriendinnen vinden crush raar...

Hoi allemaal !

Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ik ben verliefd op een jongen die dit jaar bij mij en mijn vriendinnen in de klas zat… De laatste tijd praten we echt super veel via whatsapp en snapchat met elkaar. Hij heeft al een aantal keer aan me gevraagd of ik hem leuk vind, omdat hij mij volgensmij ook wel ziet zitten (:… Vrijdag gaan we afspreken. Hij heeft gezegt dat hij me wel zou willen zoenen, wat ik ook zou willen maar ook wel zenuwachtig voor ben hahah.
Nu komt het probleem eigenlijk… Niet al mijn vriendinnen/vrienden mogen hem zo… Sommige vinden hem een beetje raar xd. Aan het begin van het jaar, toen ik hem nog niet leuk vond, stuurde hij namelijk naar meerdere meisjes ‘iloveyou’ enzo. Ik heb aan hem gevraagd waarom hij dit deed/doet & zijn antwoord was dat dat gewoon uit vriendschap is en niet meer.

Moet ik er gewoon voor gaan of moet ik naar mijn vriend(inn)en luisteren ?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :wink:

X

Ik geloof niet in vriendschappen tussen meiden en jongens maargoed dat is mijn menig

ik zou aan je vriendinnen vragen waarom ze hem niet leuk vinden, maar als jij hem wel leuk vind wat houd je dan tegen om met hem te gaan.

mijn vriendinnen mogen mijn vriendje ook niet maar boeie hij is mijn vriendje en niet van mijn vriendinnen

Spreek anders een paar keer af zonder te zoenen. Kijken of hij interesse blijft hebben, dan zit je wel goed denk ik. Maar als je hem wilt zoenen zou ik het gewoon doen, alleen verder gaan sowieso niet.

Dus biseksuelen zouden nooit vrienden kunnen hebben? :stuck_out_tongue:

Bedankt ! (:

Wtf :’)

OT: Als jij hem leuk vindt, wat boeit het dan wat je vriendinnen denken? Toen ik iets met mijn vriend begon verklaarde iedereen me ook voor gek, maar ik vond hem leuk en daar ging het om. Inmiddels accepteren ze hem ook gewoon. Misschien hebben ze wat tijd nodig.

nou dan ben ik dus vriendloos of ik heb tig relaties :’)

Dat hij naar meerdere meiden ‘i love you’ stuurde vind ik raar. Ook al ben je niets meer dan vrienden, in mijn ogen komt dat raar over. Ik zou het daarom ook rustig aanpakken met hem. Je hoeft echt niet direct te zoenen, dat kan altijd nog. Doe niets waar je spijt van kan krijgen.
Wat betreft je vriendinnen; trek je daar niets van aan. Als jij hem leuk vind moeten ze dat gewoon accepteren.

Dit ja. Ik zou me niet teveel aantrekken van je vriendinnen in deze, maar dat i love you naar zoveel mensen sturen is wel weird.

Dat hij naar veel mensen Iloveyou stuurt vind ik ook een beetje raar. Maar ik zou gewoon met hem afspreken en dan kom je er vanzelf achter of hij leuk is of dat je vriendinnen gelijk hebben en hij toch een beetje raar is.
Als je vriendinnen je waarschuwen omdat een jongen verkeerde bedoelingen heeft of gewoon een creep is dan is het altijd verstandig om te luisteren (verliefdheid maakt blind en dan kun je dingen over het hoofd zien) maar zolang ze alleen zeggen dat ze die jongen een beetje raar vinden zou ik gewoon met hem afspreken, niet iedereen vindt dezelfde mensen leuk :slightly_smiling_face:

Als jij hem leuk vind kun je het gewoon proberen? Als hij dan naar elk meisje I love you blijkt te sturen kun je hem aanspreken of het evt afsluiten?
Je vriendinnen hoeven hem niet te mogen, het is jouw vriendje niet die van hen.

Het gaat erom wat jij van hem vind en wat hij van jou vind. Zolang jullie het leuk hebben samen en elkaar niet pijn doen of kwetsen (hoe dan ook), maakt het niets uit wat de ander ervan vind.