Vriendinnen verloren

Het spreekt voor zichzelf, dit gaat over vriendinnen. Je beste vriendinnen. Meiden die je helemaal vertrouwden en toen letterlijk een mes in je rug steekten. Is dat jou wel eens overkomen?
Bij mij is het twee keer gebeurd, dat ik een vriendin verloor waar ik veel om geef. De eerste keer was het mijn eigen schuld en de tweede keer kreeg zij een eigen hui en een eigen vriend en was ik niet belangrijk meer. Ze heeft mijn examenjaar echt tot een hel gemaakt.

Is zoiets jullie overkomen?

Nee. Ik heb het gevoel dat zulke dingen vooral in de onderbouw gebeuren.

Na een aantal jaren middelbare school weet je wie je beste vriendinnen zijn en ken je elkaar goed genoeg waardoor er zulke dingen niet snel zullen gebeuren.

Ten minste, bij mij is dat zo.

Mijn beste vriendin vanaf groep 1 heeft in de eerste klas andere vrienden en vriendinnen gekregen en ik was toen verleden tijd voor haar.

Ja, wel eens…
Maar vaker dat we gewoon uit elkaar groeien, andere interesses krijgen enzo.

=s, lijkt me sterk, anders had je hier nu niet gezeten :stuck_out_tongue:

Ik heb zoiets eigenlijk nooit gehad…

hahaha :’)

OT: ja dat is eigenlijk wel normaal, verandert wel naarmate ze ouder worden. Daar heb je nu natuurlijk niet zoveel aan.

ik heb altijd pech als het gaat om beste vriendinnen
mijn basisschool beste vriendin nam het op voor mijn middelbareschool beste vriendin toen die ineens zonder reden kut ging doen tegen me.
leuke tijd was dat.

Heb ik niet gehad, maar gebeurt wel om me heen. Het is echt kut als je tussen twee vriendinnen zit.

ja een keer, ze ging steeds ruzie met me maken terwijl ik niks deed, daarna begon ze met roken en negeerde ze me terwijl ik niks deed. ging ze slachtoffertje spelen, toen ging ze me bedreigen terwijl ik niks deed, en nu is ze van school gestuurd geeft ze me daar ook de schuld van (:
maar als ik er niet was, had ze zelfmoord gepleegd
ze had geen vriendinnen, ruzie met iedereen en problemen thuis, ze wou zelfmoord plegen en ze sneed zichzelf, maar ik dreigde om naar haar ouders te gaan zodat ze het niet deed.
bah ik heb soort van haar leven gered en dan bedankt ze me zo?
achja.

-

Ja :slightly_smiling_face:
1tje liet mij zitten maar na 1 jaar komt ze sorry tegen me zeggen en nu wilt ze dat alles goed komt.

en die andere… pff ze denkt dat ze gewoon wat is.

Ik heb dat wel eens meegemaakt
Eerst ben je alles voor dr, dan gaat ze tegen je liegen en krijgt ze verkering met de jongen waar ik verliefd op was. Toen liet ze me vallen, k moest dr zelf op dr rug tikken om antwoord terug te krijgen als k Hoi tegen dr zei :expressionless:
Dan gaat ze ook nog eens ffkes zorgen dat de rest van de klas mij stom gaan vinden en pakt ze nog wat vrienden af
Maak k weer nieuwe vrienden, gaat ze die ook nog afzeiken dat ze beter met haar om kunnen gaan dan mij
Toen gingen we naar de brugklas en toen had ze me plotseling nodig!!:open_mouth:
Anders zou ze dat hele eind naar school alleen moeten fietsen en als je daar bijna een uur alleen fiets dan zie je dr natuurlijk niet populair uit enzo dus toen wou ze met me samen naar school fietsen :expressionless: Later maakte ze weer nieuwe vrienden in dr klas en ging ze daar mee samen fietsen en liet me gwn weer zonder iets te zeggen van : “jaa ik heb nou een eigen fietsgroep” vallen…
Op school ging ze dan weer bij dr nieuwe vrienden mij helemaal zwart maken en me de heletijd als ik toevallig voorbij hun liep mij uit zitten te lachen.
Voor dat we die ruzie kregen in het begin werd ik ook al gepest om mijn uiterlijk :expressionless:

Duss…
Veel sterkte!! Tis mij dus ook overkomen en k weet hoe je je voelt…
Maar gelukkig kreeg ik later wel weer goede vrienden en heeft zij nou ruzie gehad/heeft mt dr vrienden waarvoor ze mij liet vallen ( wel heel gemeen van mij dat k da zo denk, maarja had ze me maar niet zo’n pijn moeten doen (a) )

Groetjess

Ja , heb laatst een enorme ruzie gehad met 2 vriendinnen, was echt vreselijk. De ene was jaloers ofzo en zei heel nare dingen die ik zou gezegd hebben ( en die ik absoluut nooit gezegd heb) tegen de andere vriendin, die op haar beurt nare dingen over mij ging zeggen tegen de rest van m’n vrienden. Het was zo sneu. Met één van de vriendinnen is het goedgekomen maar de andere wil ik liefst nooit meer zien.

Jup, 2 keer zelfs. De eerste keer was met een meisje dat ik op de middelbare school leerde kennen. We gingen veel met elkaar om buiten schooltijd maar op school ging ze zeggen dat ik een nerd en ging allemaal leugens over mij verspreiden. Dus die mocht van mij lekker oprotten. De tweede keer gebeurde een jaar geleden. Ook een meisje dat ik op de middelbare school heb leren kennen. Ze was zeg maar de pispaal van de school en had geen vrienden. Ik heb haar toen voorgesteld aan al mijn vrienden waardoor ze toch nog een leuke tijd had. Een paar maanden na de examens bleek zo een k*twijf te zijn. Wat bleek ze te zijn: een roddeltante, oppervlakig, egoïstisch en kraakte echt alles en iedereen af. Die heb ik dus ook gedumpt.

Tja, ik heb met vele gebroken, sommige omdat ik het zelf wou, sommige omdat het nou eenmaal zo liep. Ik heb een vriendin, tenminste het is nog een vriendin van me, maar ik ken haar vanaf groep 1, maar we gingen pas heeel veel met elkaar om in groep 8. en zagen elkaar wekelijks wel een keer op de middelbare. ik zit nu in de 2e van het mbo, en ik zag der laatst in de bus, met een paar meiden achter ons die haar vriendinnen zijn, die ik overigens ook ken. en ik weet niet, die vriendin kwam wel naast mij zitten, maar ik merkte gewoon dat we niet wisten waar we het over moesten hebben. we zijn uit elkaar gegroeid, en zo is het nou eenmaal. het voelt heel kut, maar het gevoel is gewoon ook weg wat we al die jaren hadden als vriendinnen. jammer :frowning_face:

wou ik even kwijt hihi

vroeger
nu heb ik geen beste vriendinnen ofzo, daar doe ik niet aan
vind het volkomen onnuttig en daar komt dan nog eens de reden bij dat meisjes vreselijke teven zijn (:
jongensvrienden ftw

ja, ik had een vriendin waarmee ik al vanaf de peuterschool mee bevriend was, maar nu opeens niet meer omdat ze me niet mag.

Haha zeker! Meisjes kunnen echt zulke *&#%*( zijn. Gelukkig zijn er ook een paar uitzonderingen. :slightly_smiling_face:

ik had op de havo 2.5? jaar een hele goede vriendin, daarna hadden we een soort van stille oorlog, op het examenfeest hadden we het uitgepraat en nu anderhalf jaar later zijn we nog steeds hele goede vriendinnen.

Ja, mijn ex beste vriendin ik kreeg een vriend en opeens begon ze met liegen en me te negeren.
Kreeg ik altijd van mijn andere vriendinnen te horen wat ze allemaal zei en deed met een jongen die ik zo erg haat (zij haat hem ook zei ze altijd) maar blijkbaar loog ze dus daarover.
Nouja ik zie haar nu nog wel eens rondlopen of op haar werk we zeggen elkaar wel nog wat maar verder ook niks.