VRIENDINNEN VAKANTIE ??

we willen deze zomer graag met vriendinnen op vakantie…

maar we weten niet goed waarheen. we mogen niet naar renesse -.-
maar iemand leuk idee?

ps. we zijn allemaal rond de 16/17

thannnkss X

NEE. ZOEK OP GOOGLE.

Geen hoofdletters a.u.b

jaa dat zijn we al de hele tijd aan het doen,
maar misschien heeft iemand een leuke aanbeveling duss.

en sorry voor de hoofdletters -.-

Dan gebruik je even de zoekfunctie? Zijn al zoveel topics over.

OMG JE CAPS STAAT AAN

Euh je mag niet naar Renesse, dus buiten NL niks of…? Terschelling ofzo?

als je hier dom gaat doen, reageer er dan niet op ja

Ik zeg ook zoekfunctie.
Maarree Vlieland? Texel? Terschelling? Ameland? ja waddeneilanden ja. x’D

Wat is hier nou dom aan? Ik geef je alleen maar tips.

Misschien dan terschelling of ameland of texel?

-

Terschelling :wink: is superleuk, en als je dan niet naar de appelhof of terpstra wilt is Camping Cnossen, met een apart jeugddeel op hun camping ook erg aan te raden, hier heb ik zelf gestaan, is 10 minuutjes max vanaf West (haven, kroegen, winkels e.d.) en de rest van het eiland is ook goed te bereiken. Je kunt alles op de fiets doen zonder dat je een uur op de fiets zit dus ik zou dat sowieso huren, maar het leuke strand, bij appelhof, is wel wat verder fietsen vanaf deze camping.

mjah moet je wel naar terschelling mogen, anders is scheveningen misschien nog een leuke optie. Zon,Zee,Strand en leuke uitgaansplekjes en een jeugdhostel is helemaal niet zo duur, alst goed is hebben ze daar zelfs een surfershostel ook wel vet kun je misschien nog een cursus doen ofzo…

Scheveningen/Den Haag!
Strand, shoppen, cultuur (mocht er iemand zijn die dat ook nog leuk vindt), leuk uitgaan… Enige nadeel in Scheveningen is dat daar veel gezinnen komen, maar dat heb je waarschijnlijk overal wel met campings.

jaa wel buiten nederland maar dan belgie/duitsland ofso
maar we wonen in zuidlimburg dus het is best snel ver weg zeg maar…

Ow en als ik het goed heb is op Texel ook nog een of ander jeugdhonk, (camping)

thankss!
terschelling zal t wel niet worden, want dat is best ver voor ons,
maar miss is scheveninge wel een leuke optie :grinning:

http://jorplace.nl/ deze is dat hostel wat ik bedoelde, is wel echt op jeugd enzo gericht dus daar zul je vast mensen van rond jullie leeftijd tegenkomen.

haha daar was ik toevallig net op aan het kijken

Ik vraag me altijd af waarom ik wel altijd iets kan vinden en andere mensen niet. No offense, maar je kan een heleboel ideeën gewoon via google vinden.

Wij gaan met z’n vijven naar Domburg, ligt een stukje onder Renesse.
@Pevensie ik vind het knap dat je wat kan vinden want wij zijn eeuwen bezig geweest met het zoeken naar de juiste plek.