vriendinnen uit elkaar groeien?

@Livethegoodlife Dankjewel :slightly_smiling_face: Ja je hebt wel gelijk daarin. Ze geven me ook wel de kans om mee te gaan, maar het lullige is ; ze weten dat ik dat niet leuk vind.

Maar het word na een tijdje frustrerend als ik na de hele tijd vragen steeds een antwoord krijg van; nee dan ben ik al met die jongens.
Maargoed,
er is denk ik ook niks meer aan te doen. Dankjewel voor de reacties van iedereen! Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

pff, herkenbaaar! ik zit sinds dit jaar in de bovenbouw en ik heb nu best wel weinig lessen met m’n vriendinnen. tot dit jaar zat ik ook nog bij 2 van hun in het team, maar dat is nu ook niet meer zo. ik spreek ze echt veeeeel minder en zij gaan nu ook best wel veel met andere meiden uit hun team om. aan de ene kant mis ik wel hoe het vroeger was, maar ik probeer me nu ook wel meer open te stellen voor nieuwe mensen, hopen dat daar nog wat leuks uitkomt! haha

@ noboundaries heel goed van je!:smiley:

even als update;

een van mijn vriendinnen heeft opeens haar ogen weer open gedaan!
Ze vroeg zelf of wek onden afspreken, we hebben heel lang gepraat. En zij ziet nu in dat ze mij en heel wat meiden aan de kant heeft gezet. Ze wil nu weer haar best doen om eraan te werken. (:
dat voelt goed!

heb ik ook.
Wij hadden een vriendengroepje van 7 meisjes verspreid over 3 klassen. Mewt 1 van die meisjes zat ik altijd in de les, en na school en in de vakanties daar ging ik zegmaar het meeste mee om. Nu heeft zij een nieuwe vriendin uit onze klas en besta ik niet eens meer voor haar. Ze laat heel ons oude groepje links liggen voor dit meisje en heel toevallig mag dit meisje mij niet. Echt vervelend maar ik kan dus niet helpen sorry ! ben wel blij voor je dat 1 meisje het in ziet =) een upje voor jou (kinda)

Oh dat is heel naar! En heb je al met haar gepraat?