[i]Hoi allemaal!
Als eerste… Ik zit echt net op Girlscene, dus als dit topic al 1000 x is aangemaakt, sorry hiervoor!
Ik weet net hoe je een topic moet maken hahaha XD
[/i]
[b]Eigenlijk zit achter dit topic een verhaaltje (van mezelf), dus hier komt het …
Een tijdje geleden ben ik (weer) verhuisd, en daardoor ben ik bijna al mijn vriendinnen kwijtgeraakt. Ik heb daarnaast best een rottijd achter de rug, dus ik heb me niet altijd even fijn gevoeld… Ik ben verhuisd naar een heel andere plek (gelukkig kon ik wel op mijn oude school blijven), en hier is het ontzettend moeilijk voor mij! Er wonen hier alleen maar oude mensen, terwijl ik dat helemaal niet gewend ben. Ik ben trouwens in een korte tijd veel verhuisd (voor mij dan), dus ik heb het gewoon niet altijd even lekker gehad. Elke keer als ik ergens echt gewend was, en er woonden een paar meiden in de straat, ging ik weer verhuizen. Het contact ging dan ook weg en ik heb het daar echt moeilijk mee gehad. Op school heb ik wel een paar vriendinnen, maar onze band is gewoon niet sterk omdat we gewoon allemaal heel erg verschillend zijn. Normaal is dat niet erg, en is dat juist leuk, maar in dit geval niet echt. Soms begrijpen we elkaar daardoor gewoon niet zo goed. Ik heb het ook gewoon een hele tijd heel lastig gehad thuis (naast het verhuizen was er meer aan de hand), en voor mijn gevoel hebben mijn vriendinnen op school mij nooit helemaal begrepen. Als ik bijvoorbeeld weer iets naars had meegemaakt, gingen ze juist irritant doen, en als ik dan een beetje chagrijnig werd daardoor begrepen ze dat niet. Dat is dus een voorbeeld van waarom ze mij niet begrepen. Echt heel erg jammer allemaal… En trouwens, met echt irritant bedoel ik dat ook. Bijvoorbeeld in mijn tas kijken en dan stom doen over de spullen die ik mee had. Dat vind ik tenminste niet bepaald leuk. En al helemaal niet als ik me echt niet lekker voel.
Ik kan mijn hele levensverhaal wel opschrijven, maar ik denk dat niemand daar echt op zit te wachten. [/b]
Ik kan me thuis soms gewoon heel erg alleen voelen hierdoor, en daarom kwam ik op het idee om gewoon een topic aan te maken. Misschien zijn er wel meer meiden op Girlscene die een beetje hetzelfde hebben meegemaakt, of het gewoon leuk vinden om nieuwe vriendinnen te maken. Het lijkt me gewoon echt heel erg leuk om misschien via dit topic met meer meiden in contact te komen.
Dus als je net zo zit als ik, of het gewoon leuk lijkt om misschien nieuwe vriendschappen erbij te krijgen, laat gewoon een reactie achter! Dat is juist leuk!
[b]En nog wat over mezelf (is misschien ook handig )
- Ik woon in Noord-Holland (misschien handig om te weten aangezien het misschien ook ooit leuk is om met iemand af te spreken
)
- Mijn hobby’s zijn sowieso shoppen XD, paardrijden, piano spelen, ik ben laatst begonnen met handletteren…
- Ik ben bijna 16
[/b]
En voor de rest kan ik nog even niks bedenken… Ik kan het altijd nog aanvullen
Dus als je het leuk lijkt om me een berichtje te sturen of een reactie achter te laten, gewoon doen!
Oh ja, en als je nog vragen hebt kan je ook altijd een reactie achterlaten!
XXX mij