Vriendinnen schelden me uit..

Heyy…

Ik zit al heel lang met een probleem en door dit probleem huil ik me elke nacht in slaap&ben ik nooit oprecht gelukkig, ik haat mezelf&vind mezelf een hoer…

Dus het begon een paar maanden geleden toen men vriendinnen I, J&C een crush hadden… Ze vertelden wie en ik schrok wel even want de crush van I is mijn beste vriend. Ik sms regelmatig met mijn beste vriend maar er zit helemaal niks achter, ik heb geen gevoelens voor hem en hij niet voor mij. Opeens maakte mijn vriendinnengroep er een probleem van dat ik met mijn beste vriend praatte en vonden dat ik niet meer met hem mocht praten. Elk slaapfeestje werd dit gezegd, overal en altijd. Op school, op feestjes, met zwemmen gewoon overal…

In de zomervakantie werd ik het beu en dacht ik dat ik even niet meer hoefde te praten met mijn beste vriend, ik negeerde hem (ikweet het dat is heel fout :’( ). Hij bleef sturen maar echt heel vaak want hij wist dat ik problemen met mezelf had… Opeens stuurde ik hem terug van; ‘we kunnen beter even niet meer praten, sorry dat ik dit zeg… Ik wil dit echt niet maar het is even beter zo.’ Hij werd meteen ongerust en bleef me bellen, ik heb toen uitgelegd dat ik even echt niet meer kan praten… Hij begreep het&stuurde me niet meer.

Uit het niks begon de crush van C mij te sturen, ik had nooit met hem gepraat en vond hem maar een sukkel. De chat ging ongeveer zo;
-Crush; Hallo <33
-Ik; hey.
-Crush; ik wil je beter leren kennen
-Ik; ah oke leuk.
-Crush; wil je eens afspreken?
-Ik; nee bedankt.

Daarna stuurde hij niks meer dus ik had hem afgewimpeld, de dag erna hadden we een sleepover met mijn vriendinnengroep en moest ik een chat laten zien. Natuurlijk stond zijn naam dus bij mijn chats… Begonnen I, L&C helemaal te flippen, me uit te schelden voor hoer, slet,… Ik rustig uit aant leggen dat ik het wil laten zien roept I dat ik weg moet gaan en ben ik ongeveer weggestuurd… Gelukkig woonde een andere vriendin niet ver van I dus ben ik daar gaan logeren…

Even later hebben we dit helemaal uitgesproken, geen ruzie meer… -ik vergaf ze voor de zoveelste keer- Langzaamaan brak 1 september aan en aangezien onze vriendinnengroep dezelfde richting hsd gekozen zaten we samen in de klas. Samen met de crush van I&J. Met sommige vakken moeten we dus alfabetisch zitten en ik moet dus altijd langs de crush van I…

Nu is het dat die crush mij vragen blijft stellen en ik altijd heel kort antwoord… Ik heb dus helemaal geen intresse in die crush, het liefst wil ik hem niet in de klas. Werden ze daar opeens kwaad om, opeens werd ik uitgelachen door mijn vriendinnegroep terwijl ik helemaal niet wist waarom vroeg ik aan een meisje; over wie praten jullie&zei zo; over jou.

Deze vrijdag ben ik dus gaan praten met mijn vriendinnegroep werd er verteld dat ik hun crushes wil afpakken terwijl ik hun juist afwimpel! Ze geven me de schuld van alles, ze zeggen dat ik hun crushes hun snapchat heb terwijl daar niks vanwaar is! Er werd gezegd dat ik te sociaal ben, dat ik teveel met jongens praat, dat ik me aanstel… &uiteindelijk heb ik sorry gezegd… (Terwijl er helemaal niks vanwaar is…)

Nu gingen we vanavond om 8 uur naar de cinema met de oude klas van vorig jaar en op een bepaald moment wouden men vriendinnen if i stay kijken maar dat wouden de jongens natuurlijk niet dus ik zei; we zijn samen gekomen, lijkt me ook leuk als we samen iets kijken… Begon I; ‘ja, logisch jij wilt altijd bij de jongens zijn’ Serieus ik stond op het punt van huilen… Dus we gaan de bioscoop binnen en we zitten daar en opeens zegt een vriendin; ‘omg *naam* is bij de wc’s!!’ Al mijn vriendinne gingen natuurlijk kijken en ik had geen zin om naar een jongen te kijken dus nleef ik zitten en de jongens bleven ook zitten komen hun terug en meteen van hoer enso…

Ik voel me echt superslecht daardoor en ik begin het ook nog te geloven, terwijl ik amper ooit heb gekust… 1 serieuze relatie gehad&super hard gekloot na 1 week en ik heb hier eeen jaar later nog pijn van…

Wat vinden jullie?.. Want ik zit me hier echt kapot te huilen dusja…

Lekkere ‘‘vriendinnen’’, ik zou absoluut geen sorry zeggen voor iets wat niet jouw fout is. Ik zou ze lekker afwimpelen en nieuwe vriendinnen zoeken, die je wel waarderen en je niet behandelen als oud vuil. Waarschijnlijk zijn ze ook nog eens jaloers op je, omdat jij wel aandacht krijgt van jongens en zij niet. Dit slaat echt helemaal nergens op. Walgelijk.

Ik zou die ‘vriendinnen’ van jou geen vriendinnen noemen.
Jij doet duidelijk niks fout. En als ze je niet willen geloven zegt dat meer over hen dan over jou.

Ikweethet… Maar ik wil echt geen ruzie want het zijn toch vriendinnen😭 Maar das nog het ergste ik hoef die aandacht van die jongens niet… Ik weet het, een keer hebben ze me uitgescholden voor iedereen en eens opgenoemd met wie ik allemaal ooit heb gestuurd… Ik heb maar met 2 jongens in mijn hele leven gestuurd (mijn ex&nog een jongen) En de rest allemaal verzonnen… Trouwens heel erg bedankt om te reageren! Ik waardeer dit echt, echt dankuwel!!

Dat zijn geen vriendinnen. Vertel tegen je beste vriend wat er aan de hand is voor je die relatie ook nog eens verkloot. Je laat je veel te veel beïnvloeden door die meiden.

Dat zijn echt kutsnollen, even serieus. Dump ze.

Maar soms zijn ze heel aardig en soms boren ze me de grond in…

Ik kan her mijn besre vriend niet vertellen anders worden hun kwaad… &hoe bedoel je?:frowning_face:

Makkelijker gezegd dan gedaan, he?:frowning_face:

Ehm, ja. Wat had je dan gedacht dat je voor advies zou krijgen? Wij hebben ook geen toverstafjes. Vrienden met ze blijven lijkt me geen optie als ze je zwartmaken en uitmaken voor een hoer. Dus dan wordt het de ‘vriendschap’ verbreken.

Ik denk dat je best mag stoppen met jezelf steeds aan je ‘vriendinnen’ hun eisen aan te passen.
Zeg nou zelf, het ging toch heel goed met jou en je beste vriend voordat I je vertelde dat zij een crush op hem had? En dan ook nog dwingen dat je niet met hem om mag gaan :bored: Wie is zij om te bepalen met wie jij omgaat, dat bepaal je zelf toch? Ik zou mooi nieuwe vriendinnen zoeken, gewoon normaal met deze jongens/meisjes omgaan en afstand nemen van deze zgn. vriendinnen.

Je verdient het toch niet om zo uitgescholden te worden? Tenzij je het echt wilt om steeds valselijk beschuldigt te worden voor weetikveelwatallemaal. :pensive:

Wow ik word hier echt verdrietig van…

Echt ga niet meer met ze om. Ze kunnen het niet hebben dat jij wel goed met jongens op kan schieten en zij niet. Wat nog belangrijker is: laat de vriendschap met die crush van I niet verpesten door hen. Vertel hem gewoon wat er aan de hand is. Ja inderdaad, vertel hem gewoon doodleuk dat I hem leuk vindt en daarom jaloers is.

Zoek andere vriendinnen want wat deze meiden jou aan doen is afschuwelijk. Ze zijn je niet waard.

\

Hoe ik het bedoel? Precies wat je nu zelf zegt; je kunt het je beste vriend niet vertellen omdat die ‘vriendinnen’ anders kwaad worden. Je laat je dus door hen beïnvloeden. Who gives a shit dat die wijfen kwaad worden, je wilt je goede relatie met je beste vriend toch niet verpesten of wel soms? Je doet alles wat zij van je vragen.
Echt, die meiden zijn jou niet waard.

Hey meis

Ik vindhet echt erg dat je zulke vriendinnen hebt.
maar geloof mij en de anderen.
Dat zijn geen ECHTE vriendinnen.

echte vriendinnen schelden niet of sturen je weg.
Ik snap dat t erg lastig is maar ik weet honderd procent zeker dat het beter voor jou is om geen contact meer met ze te hebben, althans niet zo als nu.
Die beste vriend van jou zou ik de situatie uitleggen en laat hem niet vallen!!

Jij hebt die zogenaamde vriendinnen niet nodig…integendeel

Joya

Mijn bericht was per ongeluko verzonden

je zegt dat je bang bent dat ze kwaad worden maar zie je niet in dat jij nu al vals wordt beschuldigd en dat ze nu ten onrechte kwaad zijn.

Dat is toch niet normaal!

Lees je bericht eens opnieuw, en beeld je in dat het om de situatie gaat van een ander…zou je diegene dan ook adviseren om maar steeds als een hondje te worden behandelen…Ik denk t niet…

succes meid

en ik denk dat je moet beseffen hoe kostbaar jij bent…Jouw eigenwaarde moet je niet laten bepalen Door hun.

Je mag me altijd note
xx

Die ‘vriendinnen’ zijn niet goed snik.
Jij doet echt helemaal niks fout, ga alsjeblieft ook niet geloven dat dat wel zo is.
Sterkte ermee in ieder geval

Wat kunnen meiden toch gemeen zijn zeg.

Ahhh lieverd, wat rot zeg, echt wat een rot “vriendinnen” heb jij. En het ergste en trieste van allemaal is ook nog dat jij ze probeert te ontlopen SPECIAAL VOOR HEN, maar zij gewoon kortaf, lelijk en lelijk tegen je doen. Echt, met zulke meisjes moet je niet mee omgaan. Weet je wat ik zou doen als ik jou was? Juist expres flirten met die jongens, voel de wraak. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha nee, wraak is nooit goed, al is dat niet echt wraak. In ieder geval, ik zou echt andere vriendinnen zoeken hoor, want deze meisjes kun je écht geen vriendinnen noemen, bah.

Ga andere vriendinnen zoeken meis. Dat is moeilijk maar hier word je duidelijk ook niet gelukkig van.

Ik weet dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan (En geloof me, ik heb ook zulke vriendinnen gehad…) Maar dump ze! Ik heb het ook gedaan en doordat ik mijn tijd aan andere mensen ben gaan besteden heb ik nu de beste vriendengroep ooit :stuck_out_tongue:

EN ga alsjeblieft weer praten met je beste vriend, aan hem heb je 10.000x meer dan aan zulke vriendinnen :sob::muscle: