Heyy…
Ik zit al heel lang met een probleem en door dit probleem huil ik me elke nacht in slaap&ben ik nooit oprecht gelukkig, ik haat mezelf&vind mezelf een hoer…
Dus het begon een paar maanden geleden toen men vriendinnen I, J&C een crush hadden… Ze vertelden wie en ik schrok wel even want de crush van I is mijn beste vriend. Ik sms regelmatig met mijn beste vriend maar er zit helemaal niks achter, ik heb geen gevoelens voor hem en hij niet voor mij. Opeens maakte mijn vriendinnengroep er een probleem van dat ik met mijn beste vriend praatte en vonden dat ik niet meer met hem mocht praten. Elk slaapfeestje werd dit gezegd, overal en altijd. Op school, op feestjes, met zwemmen gewoon overal…
In de zomervakantie werd ik het beu en dacht ik dat ik even niet meer hoefde te praten met mijn beste vriend, ik negeerde hem (ikweet het dat is heel fout :’( ). Hij bleef sturen maar echt heel vaak want hij wist dat ik problemen met mezelf had… Opeens stuurde ik hem terug van; ‘we kunnen beter even niet meer praten, sorry dat ik dit zeg… Ik wil dit echt niet maar het is even beter zo.’ Hij werd meteen ongerust en bleef me bellen, ik heb toen uitgelegd dat ik even echt niet meer kan praten… Hij begreep het&stuurde me niet meer.
Uit het niks begon de crush van C mij te sturen, ik had nooit met hem gepraat en vond hem maar een sukkel. De chat ging ongeveer zo;
-Crush; Hallo <33
-Ik; hey.
-Crush; ik wil je beter leren kennen
-Ik; ah oke leuk.
-Crush; wil je eens afspreken?
-Ik; nee bedankt.
Daarna stuurde hij niks meer dus ik had hem afgewimpeld, de dag erna hadden we een sleepover met mijn vriendinnengroep en moest ik een chat laten zien. Natuurlijk stond zijn naam dus bij mijn chats… Begonnen I, L&C helemaal te flippen, me uit te schelden voor hoer, slet,… Ik rustig uit aant leggen dat ik het wil laten zien roept I dat ik weg moet gaan en ben ik ongeveer weggestuurd… Gelukkig woonde een andere vriendin niet ver van I dus ben ik daar gaan logeren…
Even later hebben we dit helemaal uitgesproken, geen ruzie meer… -ik vergaf ze voor de zoveelste keer- Langzaamaan brak 1 september aan en aangezien onze vriendinnengroep dezelfde richting hsd gekozen zaten we samen in de klas. Samen met de crush van I&J. Met sommige vakken moeten we dus alfabetisch zitten en ik moet dus altijd langs de crush van I…
Nu is het dat die crush mij vragen blijft stellen en ik altijd heel kort antwoord… Ik heb dus helemaal geen intresse in die crush, het liefst wil ik hem niet in de klas. Werden ze daar opeens kwaad om, opeens werd ik uitgelachen door mijn vriendinnegroep terwijl ik helemaal niet wist waarom vroeg ik aan een meisje; over wie praten jullie&zei zo; over jou.
Deze vrijdag ben ik dus gaan praten met mijn vriendinnegroep werd er verteld dat ik hun crushes wil afpakken terwijl ik hun juist afwimpel! Ze geven me de schuld van alles, ze zeggen dat ik hun crushes hun snapchat heb terwijl daar niks vanwaar is! Er werd gezegd dat ik te sociaal ben, dat ik teveel met jongens praat, dat ik me aanstel… &uiteindelijk heb ik sorry gezegd… (Terwijl er helemaal niks vanwaar is…)
Nu gingen we vanavond om 8 uur naar de cinema met de oude klas van vorig jaar en op een bepaald moment wouden men vriendinnen if i stay kijken maar dat wouden de jongens natuurlijk niet dus ik zei; we zijn samen gekomen, lijkt me ook leuk als we samen iets kijken… Begon I; ‘ja, logisch jij wilt altijd bij de jongens zijn’ Serieus ik stond op het punt van huilen… Dus we gaan de bioscoop binnen en we zitten daar en opeens zegt een vriendin; ‘omg *naam* is bij de wc’s!!’ Al mijn vriendinne gingen natuurlijk kijken en ik had geen zin om naar een jongen te kijken dus nleef ik zitten en de jongens bleven ook zitten komen hun terug en meteen van hoer enso…
Ik voel me echt superslecht daardoor en ik begin het ook nog te geloven, terwijl ik amper ooit heb gekust… 1 serieuze relatie gehad&super hard gekloot na 1 week en ik heb hier eeen jaar later nog pijn van…
Wat vinden jullie?.. Want ik zit me hier echt kapot te huilen dusja…