vriendinnen ruzie

okee ik heb ruzie met mijn vriendinnen het begon een paar weken geleden toen dacht een vriendin van me dat ik ruzie aan het zoeken was met haar omdat ik haar zo nu en dan negeerde dat was niet zo want mijn oma lag in het ziekenhuis en het ging heel slecht dus ik was egt verdrietig en had geen zin om te praten dus zij gaat naar andere vriendinnen gaat ze nep huilen om me uit onze vriendengroep te krijgen en zeggen dat ik met k****r naar haar tweeling zus had gescholden dat is dus egt niet waar ik zou daar nooit van mijn leven mee schelden maar dat hoor ik dus van een andere vriendin dus ik word pissig en ga naar haar toe om verhaal te halen zij zegt dat ik dat wel gedaan had dus ik nog pissiger maar ik zei er niks van ik werd er gek van als maar al die leugens over mij even later ik was nog steeds pissig maar zij dacht oo het is een week later dus ze zal alles wel vergeten zijn nou nee dus zij doet dus weer een beetje normaal maar ik wil eigenlijk wel uit de vriendengroep omdat ik steeds ruzie heb en ik dan niet tedoen of ik hun mag dus een andere vriendin zet de tas van die tweelingzus op de prullenbak en ik zie dat en loop naar hun tafel (in de aula) om met een vriendin te praten komt die tweeling zus weer terug en zegt tegen mij WAAROM HEB JIJ MIJN TAS OP DE PRULLEBAK GEZET en ik zo dat heb ik nie gedaan maar ze gelovde me niet dus een andere vriendin zeggen wie het wel gedaan heeft dat was voor mij egt de druppel ik zei tegen mijn vriendinnen ik stap uit de vriendengroep veel mensen keken me raar aan maar ik was er helemaal klaar mee… ik had dat meisje waar de ruzie mee begon wel eens sigaretten gegeven maar niemand wist dat ze rookt ( ik ben al 2 maanden gestopt nu maar had nog sigaretten over) en zij had dus gezworen tegen niemand te zeggen dat ik rookte hoor ik dus van een andere vriendin dat zij had gezecht dat ik rook en dat ik haar sigaretten aangeboden had dat is HELEMAAL niet waar want toen ik het haar verteld had ging ze de hele tijd zijke om sigaretten dus ik gisteren tegen een vriendin zeggen dat zij rookt en toen kwam zij vandaag naar me toe en zij ‘‘waarom zeg jij dat ik aan het roken ben?’’ met zo’n pissig gezicht dus ik deed of ik van niks weet komt in de pauze daarna haar tweeling zus naar me toe en zegt ‘’ waarom loop JIJ leugens over mijn zus te vertellen’’ dus ik weer alsof ik van niks weet gaat ze verder ‘’ mijn zus heeft nog nooit gerookt’’ ik moest een beetje lachen en toen zij ze zo van ‘’ ik geloof haar erder dan jou’’ en toen draaide ik me om en liep weg omdat zij zich naar een vriendin draaide draait ze terug en zegt ‘’ ja loop maar weg laffaart ‘’ dus ik terug lopen en zeg ik ‘’ ben ik hier nou ineens de laffaard’’ en toen liep ik weer weg en zei ze niks meer

wat moet ik doen ik word egt ziek van al dat geruzie?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

bedankt voor het lezen

Dit leest niet lekker zonder punten en komma’s.

sorry

Gewoon negeren en bij andere mensen zitten. Ze doen nogal kinderachtig.

Ohja, hoofdletters, komma’s en punten zijn wel fijn =’)

dat doe ik al maar dan komen ze gewoon naar mij toe

Zolang jij niet op hun in gaat gaat het vanzelf over, ze vinden het alleen maar leuk om ruzie te schoppen en een pispaaltje te hebben.

Als jij geen reacties meer geeft is de lol er snel van af voor hun :slightly_smiling_face:

oke heel erg bedankt

Ik zou als ik jou was meer aandacht aan mijn Nederlands besteden dan aan die vriendinnen :wink:.

okeej

Hoe oud ben je? Je typt een beetje als een klein kind =$. En dan lees ik ook nog dat je rookt of rookte, vandaar.

Oh trouwens, wat kinderachtig van die tweeling. Ze zijn toch geen 5 jaar meer, of wel? Dat bewijst gewoon dat ze nep-vriendinnen zijn. Ik zou gewoon bij andere zitten, ookal is het eng, probeer het maar is een keer, als je wilt.

ik ben 13 en dankje zal ik doen