Vriendinnen Rotterdam gezocht!

Hoi meiden,

Sinds ongeveer anderhalf jaar heb ik een vriend in Rotterdam. Aangezien het erg goed gaat tussen ons, zitten we er aan te denken om te gaan samenwonen. Nu kom ik zelf niet uit Rotterdam (ik studeer er wel), dus ik heb (nog) niet echt vriendinnen daar. Aangezien ik dit wel erg graag wil, ben ik op zoek naar meiden die het leuk lijken om af te spreken/leuke dingen te doen in Rotterdam.

Zelf ben ik 22 jaar en bezig met mijn laatste jaar Klinische Psychologie aan de Erasmus Universiteit. Ik houd erg van reizen, lekker eten (!), lezen, naar de bioscoop gaan, festivals bezoeken en drankjes doen in de stad/op een terras. Sportief ben ik niet echt, maar dat komt ook omdat ik altijd alleen ga sporten. Samen met iemand sporten (Zumba o.i.d.) lijkt me wel leuk!

Hopelijk zijn er nog meer meiden die het leuk lijken om af te spreken.

Groetjes,

Melissa

Hé ! Wat leuk zeg dat jullie binnenkort gaan samenwonen ^^
Ik heb wel een beetje dezelfde hobbies! Ben gek op reizen, zowel heerlijke luie vakanties (deze zomer naar fuertaventura geweest) en net terug van een weekendje Antwerpen met m’n vriend. En ook lekker eten houd ik erg van! Kan de hele dag naar 24 kitchen kijken en ben zelf ook dol op koken!

Ik ben alleen 18 en kom niet uit Rotterdam. Het is voor mij een halfuurtje reizen ongeveer. Kom uit een klein dorp iets verderop! Wel knap zeg, alweer je de laatste jaar aan de uni! Ik zou dit jaar beginnen met studeren maar helaas gezakt voor mijn vwo.

Vrienden topic!

De hierboven genoemde topics sluiten hier inderdaad goed bij aan, dus een slotje.