Hee meiden, ik heb jullie hulp nodig! Ik heb al jaren een vast vriendinnen groepje. Door een ruzie tussen een paar meiden is er al 1 meisje weggevallen. Ik heb zelf geen ruzie met haar maar ik spreek haar niet meer. Eigenlijk gaat het over de 2 meiden die verder nog in mijn vriendinnen groep zitten. Afgelopen maanden ging ik heel veel met 1 van de 2 om. Ze gaat zelf met me mee op vakantie. Het probleem is alleen nu dat ik heel erg het gevoel krijgt dat ze naar die andere vriendin toe trekt. Altijd als we uitgaan gaan zij met zen 2e van alles ondernemen. Wat kan ik er nu aan doen want ik begin zo ook wel onzeker te worden of ze mij niet zou gebruiken om gewoon maar eventjes op vakantie te gaan.
Ik denk dat je het best met ze kan gaan praten over hoe het voelt voor jou. En als je hun reactie ziet weet je zelf al genoeg.
Ik denk dat je beter even met anderen om kan gaan om te kijken hoe hun reageren. Als het echte vriendinnen zijn moeten ze je gaan missen. Of spreek alleen met dat meisje af zonder dat andere meisje ?
Ik zou je noet te druk maken
Gister met dezelfde meiden uit geweest omdat we verjaardag hadden van een oud klasgenootje. Ze waren de hele avond samen, ik had men andere vriendinnen gevonden van school dus daar had ik een gezellige avond mee, maar wat moet ik nu moet ik wachten tot die vriendin die met me meegaat op vakantie mij een berichtje stuurt of moet ik zelf weer contact met haar opnemen?
Ik zou een week afwachten of zij initiatief neemt. Als je niks hoort dan zou ik haar een berichtje sturen dat jullie even moeten praten en dat je het niet zo meer ziet zitten dat ze nog mee gaat.