Vriendinnen probleempje :/

Hey,
Eerst ik wist niet goed waar ik dit moest posten dus doe ik het hier maar.
Ik heb vrijdag een fuif gehad, maar ik mocht later dan mijn vriendinnen (Ik zal ze E. en K. noemen) en ik zei dat en E. zei:’ Ja maak u gaan zorgen stuur maar een berichtje wanneer je er bijna bent en dan komen wij wel naar de ingang. Ik was opgelucht, want ja zo helemaal alleen aankomen vind ik maar niks. Dus ik was er bijna en ik stuur E. een berichtje, zegt zij dat ze buiten is met K. en dat ik maar naar iemand anders moet sturen. Dat heb ik dan wel gedaan, maar ik was zo boos. En zij kwam dan 2 uur later terug en ik was nogal grof ,maja als ik boos ben doe ik nu eenmaal grof en K. voelde zich schuldig daarover en nu hebben E. en K. een soort ruzie. En ze zegge dat dat mijn fout is. En ik vind dat niet leuk en ik wil het wel uitpraten maar weet niet goed wat ik moet zeggen en ik heb nu zo’n leeg en verdrietig gevoel. Hebben jullie tips/ of advies wat ik eventueel kan doen?

Hoe is het jouw schuld dat zij hun beloftes niet nakomen en jou laten zitten?

Ik snap het probleem niet helemaal?
Wat er ook aan de hand is, het lijkt me niet zo’n groot probleem. Niet de moeite waard om over te ruziën, in ieder geval. Volgens mij maken jullie er alle 3 een enorm drama van, praat met elkaar en ga iets gezelligs doen met elkaar.

Doe niet zo kinderachtig en los dit volwassen op. Ze hadden inderdaad hun belofte na moeten komen maar het is geen ramp.

Dit inderdaad. Niet zo kleuterig doen, gewoon hop, sorry etc en klaar.

een beetje een belachelijke ruzie niet? Leg het gewoon bij, want het heeft geen nut om hier over te ruziën

Dus ze waren te lui om naar buiten te komen? Terwijl ze dat beloofd hadden? Daar komt het op neer? Inderdaad, gewoon sorry, zo erg is het allemaal niet (denk ik).

Doe gwn water bij de wijn, En ga er is goed over praten

ik probeer te praten, maar ze zegge dat ik meerdere dingen verkeerd gedaan hebbe, maar ze wille niet zegge wat. Ik denk dat ik ze gewoon een tijdje met rust ga laten, maar toch bedankt :slightly_smiling_face:

^Lijkt me goed.

Wauw, basisschool problemen dit.

Goed idee dat je ze met rust laat een tijdje, kinderachtig gedoe van ze :wink:.