vriendinnen probleem

hee,
ik heb jullie hulp nodig, ik geef maandag een feest en er komen twee meisjes en een er van word soms heel boos op ons zonder reden zo was het gister ook.
wij hebben nu liever dat zij niet mee gaat maar we vinden het gemeen om nu nog te zeggen dat ze niet mag komen.
wat vinden jullie, moeten we het accepteren dat ze meegaat, haar niet mee laten komen of en goed gesprek beginnen.
ik weet dat dit niet echt bij onzin hoort maar ik wist waar wel.
dus help me alsjeblief :couplekiss_man_woman:

Nouja, het is best wel lullig om nu nog te gaan zeggen van hé je mag niet komen! Maar als ik jou was zou ik een goed gesprek beginnen en vragen waarom ze uit het niets boos wordt.

Hmm, heb zoiets ook heel vaak =s…
lastig misschien, maar ik zou gewoon ff met hun gaan praten. Gewoon benoemen hoe wat zij doen op jou overkomt en ook op anderen. Zeg dat je dat erg vervelend vind en dat ze er maandag even op willen letten dat ze dat niet te erg doen.
Als ze niet willen luisteren ofzo, dan zou ik gewoon zeggen dat het dan maar een beter plan is als ze niet komen…

Succes en veel plezier op je Partyyyyy!

hihi dankje dat zal wel lukken en ik ga haar er morgen mee confronteren

Wij hebben ook zon vriendin… Wij hebben haar wel uitgenodigd… ookal werd ze wel weer boos maarja…