Vriendinnen probleem.

Nou ik heb pas een erge ruzie met een goede vriendin gehad, oké ik weet niet ik doe anders bij haar, ikvoel me niet prettig enzo. En ik kreeg ruzie met haar en daarna heb IK sorry gezegt. Net alsof ze me gewoon beinvloed waardoor ik sorry zeg allowel zij het was. Ik had nu afgesproken om met haar te gaan zwemmen, we hadden in een zwembad afgesproken en net komt ze op msn wilt ze naar een ander doodsaai zwembad en begint ze wat vage smoesjes te verzinnen, en ik vond het zo moeilijk om te zeggen dat ik niet wou en dat ze het zich maar moest uitzoeken omdat zij altijd haar zin krijgt, maar op een of andere manier lukt het me niet… Help.

Ehr… het komt er dus op neer dat ze haar zin vaak krijgt en jij geen nee durft te zeggen?

*nu volgt het meest typerende antwoord:
Praat erover met haar. Laat haar weten dat je dit erg vervelend vindt en dat je ook wel eens wat anders wilt dan wat zij wil.

Als dat niet helpt, stel zelf anders iets voor en als zij het niet leuk vindt, dan zeg je gewoon af.

wat een leuke vriendin heb je… je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen anders zal je altijd maar blijven doen wat zij wil

Bedankt idde ik ga morgen aan de telefoon gewoon zeggen wat ik denk. pff, oke fijn nu zeg ik dat wel lekker ruig maar eigenlijk weet ik al dat ik dit toch niet durf ;a Ze heeft zo veel meer zelfvertrouwen en wil dan mij. ;S
Maar toch is ze ook aardig

~ vertel aan de telefoon wat jij er de laatste tijd van vind. En wat je anders wilt hebben. Ze moet het maar accepteren, want niet alles draait om haar toch? Als je mijn hulp nodig hebt kun je me ook nog noten hoor.Ill be there. =) En je moet misschien wat meer zelfvertrouwen krijgen, maar dat komt van zelf. Je moet niet laten merken aan iemand dat je niet veel zelfvertrouwen heb, want dan weten ze wat ze met je kunnen doen en dat ze je kunnen puschen enzo. Maar, note me maar even als je me nodig heb. ^^