Bedankt voor jullie hulp allemaal!!! Bericht kan nu eigenlijk wel verwijderd worden maar weet alleen niet hoe dat moet…
Dit lijkt meer op reclame dan een probleem…
nou wat dacht je van gewoon eerlijk zeggen.
‘Nee, het mag niet’. Simpel zat.
En dit is reclame, dus die link moet weg.
Zo lang zij niet aangeeft dat ze graag mee wilt doen hoef je toch niets duidelijk te maken? Je kunt eventueel stille hints geven dat je het heel leuk vind om alleen te doen etc. En als ze wel duidelijk aangeeftdat ze graag mee zou doen dan zeg je het gewoon eerlijk tegen haar.
Dat je je blog erbij zet komt op mij meer over als reclame dan dat je sirieus een probleem hebt.
En ze kan toch niet boos worden als je zegt dat je dat niet wilt want het is jouw blog, zeg tegen je vriendin dat ze er maar zelf 1 moet maken
Sorry dat die link erbij stond maar ik wou serieus geen reclame maken want als ik dat zou willen deed ik dat wel in het Blogtopic! Maar oke de link is weg!
dubbel.
Ah dan is het goed. Maar ik zou eerlijk zeggen dat je het fijn vindt om zelf je blog te hebben en het liever alleen doet. Misschien om het te verzachten kun je zeggen dat je het wel leuk vindt als ze bijv. tips geeft of ideeën om over te schrijven?
gewoon zeggen zo hard zou het ook wel niet aankomen. :")