Ik wist nou niet bij welke categorie ik dit moest plaatsen maar dit gaat over mijn vriendinnen op school dus ik dacht school.
Nou het zit zo, ik zit in de eerste klas en heb net nieuwe vriendinnen gemaakt maar alleen weet ik nou niet of ik ze zo leuk vind. Zelf ben ik 13 en hun zijn 13, 11,12 en 13. Maar een van de meisjes van 13 en die van 12 en 11 gedragen zich erg kinderachtig maar dan ook echt kinderachtig. Hierdoor word ik ook gezien als “raar” door andere mensen uit mijn klas. Ik heb ook andere interesses dan hun want bijvoorbeeld om jongens geven ze niks.
Bij het kerstgala wou ik gewoon gezellig zijn maar gingen hun als kippen lopen en midden op de vloer een split doen en rare geluiden maken (kip). Dit vond ik dan ook echt niet leuk. En het andere meisje praat niet. Ze is wel aardig maar ze zegt niks.
Ik zat er aan te denken om met andere mensen om te gaan maar als ik weg loop dan lopen ze achter me aan. Er is wel een aardig meisje in mijn klas waar ik wel vrienden mee wil worden want ze is niet zo als hun maar ook niet te populair. Ik praat nu af en toe met haar maar ik weet niet of ze me aardig vind omdat ze me waarschijnlijk ziet als een “raar” kind.
Ik weet nou niet of ik verder met hun moet gaan en me schamen of met dat andere meisje vrienden moet worden…
(Sorry voor de spellingsfouten btw😂)