Vriendinnen ontmoeten

Heei allemaal!

Het leek mij leuk om een topic aan te maken waarin misschien nieuwe vriendschappen gesloten konden worden en waarin wij als leeftijdsgenoten met elkaar in contact kunnen komen! Als je het leuk vind kun je dus een oproepje doen of reageren op andere oproepen. Hierbij mijn oproep:

Heei meiden! Mijn naam is Vivian, 16 jaar oud en ik woon in Leiden/Noordwijk. Aangezien ik ben verhuisd heb ik nog niet heel veel nieuwe mensen leren kennen hier, wat ik erg jammer vind. Ik heb opzich een leuke vriendengroep, maar ik zou deze graag willen uitbreiden. Ik zit nu in 5vwo. Mijn hobby’s zijn: zingen, tennissen, voetballen, varen, afspreken en muziek luisteren. Ik hou echt heel erg van gezelligheid en ben iemand die er altijd voor anderen zal zijn. Ik hoop iemand te vinden met wie ik echt een leuke, goede en gezellige vriendschap op kan bouwen. Misschien kunnen we zelfs wel een vriendengroep maken. Het zou super leuk zijn als je geïnteresseerd bent, als je dan een berichtje wilt achterlaten, waarin je wat over jezelf verteld! Een hele fijne avond allemaal! :wink:

Heey! Je kan het beste even op dit topic kijken:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.0.html

Je kunt inderdaad in dat topic terecht. Veel plezier!