Vriendinnen of niet

Hallo, ik ben Hateetje. Ik heb op school veel vriendinnen, maark ik weet niet of het wel echte vriendinnen zijn. Ze zijn het ene moment superaardig en daarna super bitchy. Ik wil ze niet kwijt maar ik weet niet hoe ze over me denken… heeft iemand ervaring of weet iemand hoe ik hiermee moet omgaan?

Zit je op de middelbare school of op je vervolgopleiding? Want dit klinkt een beetje als het eerste. Is altijd moeilijk!

De middelbare

Moeilijk te zeggen voor ons, aangezien wij jou/ jouw vriendinnen niet kennen. Het enige advies wat ik je kan geven is dat je niet veel vriendinnen nodig hebt. 2/3 goeie vriendinnen zijn genoeg, wellicht dat je er bij een paar wel het gevoel hebt dat ze echt om je geven, en dan lijkt het me beter je vast te houden aan deze vriendinnen.

Ik kan in ieder geval bevestigen dat het na de middelbare beter wordt! Nieuwe start, studentenvereniging, sport etc etc. Vrienden horen oprecht te zijn, niet zo dat jij twijfelt of ze het wel echt zijn. Zit je op een sport? Of iets van een clubje? En anders gewoon je plezier uit andere zaken halen.