Vriendinnen of niet?

Hoi,
Ik ben al jaren lang beste vriendinnen met een klasgenoot van me, maar ik krijg het idee dat er geen klik meer is. Ik ben de laatste tijd heel vaak boos op haar, omdat ze me al meerdere malen heeft verraden en teleurgesteld. Ik doe ook best koeltjes tegen haar, logisch als je boos bent. Nu heeft ze echt de druppel van de emmer laten overlopen en ben ik woedend op haar. Ik heb verder geen vriendinnen, alleen maar van die neppen die soms een praatje met je maken. Wat moet ik doen?

Ze heeft de druppel van de emmer laten overlopen. Hahah. :’)

Oke sorry. Ik zou echte vriendinnen zoeken.

Ik had ook een ‘beste vriendin’, vertelde alles zomaar door en nu na een jaar/ 2 jaar hoor ik nog steeds roddels van mijn vriend zijn kant, die hij weer hoort van zijn vrienden. (Zijn beste vriend was de vriend van mijn vriendin)

Zulke mensen moet je gelijk opzij zetten en verder gaan, geloof mij. Die zijn alleen een enkeltje naar Antarctica waard. (Heeeel netjes gezegd)

moooi gezegtt!! xxxx

Sorry dat ik het moet zeggen. Maar dit is geen echte vriendin. Dat ze je één keer heeft laten vallen en jij d’r excuus accepteerde heeft ze geluk mee gehad… maar vaker laten vallen, dan ben je gewoon te lief voor haar. Als iemand je zoveel pijn doet of zo vaak laat vallen betekent het echt dat er een keer ‘‘de druppel de emmer laat overlopen’’ en als het aan mij zou zijn… was dat al de 2e keer.

dit geen echte vriendin een echte vriendin laat je niet zomaar stikken
en rot laten voelen dat is toch geen echte vriendin.

Ik zou andere vriendinnen gaan zoeken!