vriendinnen mogen vriend niet!

Hoi, ik heb al 7 maanden met mijn vriend. Het gaat echt super goed en we houden ontzettend veel van elkaar. Mijn vriendinnen zijn er nogal negatief over… Vooral omdat bij ons het proces van ouders leren kennen enzo langzamer gaat dan hun gewend zijn, hij is namelijk turks. Ik heb zijn moeder en zus wel keer gezien maar nog niet echt bij hem thuis met zijn familie geweest. Ook hebben we een bepaald soort ‘humor’ met elkaar. Soms stuurt van dat soort ‘grappen’ in een smsje wat me vriendinnen serieus nemen terwijl we gewoon grapjes maken. Ze roddelen met elkaar dat hij zo slecht is enz Ik kan ook nooit met hun over mijn vriend praten hoe gelukkig ik met hem ben enzo.
Het heeft wel effect op mij hoe ik tegen hem doe. Hij moest laatst huilen omdat ik hem zo veel pijn doe.
Heeft iemand tips?

Upje voor jou!

niet dat je hier heel veel aan hebt, maar zoiets heb ik ook… naja het deel dat mijn vriendinnen slecht over hem denken ondanks dat ik zooo gelukkig met hem ben…
tips? ik weet het eigenlijk niet, ikzelf praat zo positief mogelijk over hem en vertel het heel enthousiast als er iets leuks gebeurd is enzo…
want bij mij zijn er ook veel slechte dingen gebeurd dat mijn vriendinnen zo denken, praat er met ze over?

nouja, ik denk niet dat je hier veel aan hebt… maar evengoed succes =)

ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het ook niet… =)
maar als het échte vriendinnen zijn horen ze het gewoon te accepteren

Klote voor je… weetje ook waarom ze hem niet mogen? Misschien moet je dat is vragen… misschien zijn er veel vooroordelen die helemaal neit waar zijn en kan je ze uitleggen aan je vriendinnen? Ik weet het ook niet, zie het als een upje;)

Jah,al me vriendinnen zijn nederlands. Eentje van hun heeft ook ooit een relatie met een turkse jongen gehad,die haar gebruikt heeft.
De rest heeft het niet zo op ‘buitenlanders’ dat zijn zogenaamd allemaal players en gebruikers.
Als ik dat steeds hoor dan heeft dat toch wel effect.
áls ik iets leuks met hem meemaak probeer ik dat enthousiast over te brengen. De reactie is wel redelijk positief maar later hoor ik weer viavia dat ze weer geroddeld hebben. (Had cadeautje gekregen omdat we halfjaar samen waren)–> ‘Hij probeert haar in te palmen’ dat soort opmerkingen.
Of smsjes: ‘Dat zijn echt geen normale smsjes’ (kan soms ook sexueel getint zijn)
Ik ben er nu mee opgehouden om ze echt dingen te vertellen.
Het voelt meer dat ik ze moet overtuigen dan dat het een ontspannen gesprek is.
Ik wil gewoon dat het geen effect op mij heeft en dus ook niet op mijn relatie met hem.

Als jij gelukkig met hem bent, hebben je vriendinnen je daar niks aan te veranderen. Ze moeten het gewoon accepteren.

je vriendinnen proberen je ervan te weerhouden, van hetzelfde als met een van hen is gebeurd.
Als je met ze gaat praten dat je het niet zo leuk vind, en dat hij echt van je houd, en jij van hem, gaat het misschien wel over.:wink: