Vriendinnen mogen 'm niet.

Hoi,
Ik vind al een hele lange tijd een jongen leuk. Ik weet zeker dat 'ie mij ook leuk vind, dat zegt hij namelijk we hebben al een paar keer gezoend en ik spreek 'm veel. Het probleem is: mijn vriendinnen zeggen dat hij een kneus is en dat ik beter kan krijgen. Ook zeggen ze dat hij een player is, en dat áls ik iets met 'm krijg, het toch na een paar maanden over zal zijn. Ik weet nu niet echt wat ik moet doen, want dalijk hebben ze toch gelijk? Zou ik 'm een kans geven of niet? Hij is gewoon heel lief voor mij en ik heb zelf niet echt het idee dat hij een player is of wat dan ook.

Geef hem een kans en zie het dus even aan. Hopelijk krijgen je vriendinnen dan ook een beter beeld van hem. De tijd zal het leren :slightly_smiling_face:

Alsof jouw vriendinnen beter weten.

1. Hebben zij ooit een relatie met hem gehad? Nee.
    2.Wat maakt hem een ‘kneus’? De vooroordelen van je vriendinnen.
  2. Waarom denken ze dat hij een player is?

Meid, volg je gevoel en laat je vooral niet beïnvloeden door anderen. Jij weet zelf het beste wat je voelt en jij kent die jongen vast ook veel beter dan je vriendinnen… Laat ze maar praten en ga ervoor.

‘‘een paar maanden…’’ dat is toch niet zó kort?
Trouwens, ik had hetzelfde probleem, eerst geloofde ik natuurlijk mijn vriendinnen, maar die kende hem niet eens, dus ik ging toch nog met hem door, uit eindelijk hadden we 1jaar en 2 maanden lang, best wel lang toch… ? :smiling_face_with_three_hearts:

x Good luck meid, en kijk naar wat je zélf wilt!

Geef hem een kans, jij bent diegene die met hem bezig is dus JIJ moet hem dan leuk vinden, je vriendinnen mogen zeker hun mening geven maar op een begeven moment moeten ze ermee stoppen en blij voor je zijn! en misschien verandert hun beeld idd vanzelf

Ik liet mijn vriendinnen ook 1 x in de steek door ze niet te geloven.
& daar zijn hele slechte herinneringen aan over gebleven.
Die jongen heeft me heel hard bedrogen, meerdere keren :wink:
Ik geloof sindsdien alleen mijn vriendinnen nog.

the bitches are jealous

Soms zeggen vriendinnen het omdat zij iets zien wat jou niet opvalt omdat je verliefd bent.

In andere gevallen zeggen ze het alleen omdat ze jaloers zijn, hem niet mogen of bang zijn dat ze jou ‘‘verliezen’’

Ik denk dat je uit ervaringen met vriendjes of bijna vriendjes van jou en je vriendengroep wel in kan schatten wat het zal zijn in dit geval. Ik vermoed het 2e want de redenen die jij opnoemt zijn zulke standaard ‘’ je-moet-hem-niet-nemen’’ redenen die je heel vaak hoort.

Ik zou wel wat met hem beginnen. Probeer enventueel erachter te komen of hij eerder een meisje heeft geplayd. Zonder bewijs kom je niet ver :stuck_out_tongue:
Je vriendinnen hebben geen bewijs…dus ga ervoor (Y)

vraag of ze daar nog een andere reden vor hebben, als jij hem geen ‘kneus’ vind dan zou ik gewoon met em nemen, dat is dat hun persoonlijke mening.

over dat player zou ik wat langer nadenken :slightly_smiling_face:

Het is maar wat je belangrijker vindt… Wat een ander vindt, of wat je er zelf van vindt…

ga op je eigen gevoel af, en trek nu even niks van joun vriendinnen aan.
ik bedoel als je hem een leuke jongen vind en hij jou ook een leuk meisje, wat is dan het probleem?
jij gaat die relatie toch aan ? en niet hun.

Mischien jalours?
En als jou gevoel zegt dat het klopt, moet je het gewoon doen.

En als het blijkt dat hun gelijk hebben, dan kom je daar vanzelf achter :slightly_smiling_face:
Soms moet je dingen zelf gewoon ervaren, omdat je anders altijd zal denken aan wat het had kunnen zijn.

Zelfde, alleen is het bij mij mn zus. Ik moet steeds al dat gezeur aanhoren…

je moet gewoon naar jezelf luisteren… als je hem dumpt blijf je jezelf afvragen of hij tog goed voor je was en misschien mis je wel een grote kans op liefde… vraag of je vriendinnen het met rust willen laten en dat ze achter je keuze moeten staan… ze mogen nog wel opletten of hij niets uitspookt maar ze moeten jou er niet steeds mee lastig vallen…

Je hoeft je vriendinnen absoluut niet in de steek te laten omdat je ze niet gelooft. Als ze fatsoenlijk met ze praat en zegt dat ze hem echt leuk vindt horen je vriendinnen er voor je te zijn. En horen ze blij te zijn, in ieder geval niet te hele tijd liggen te zeiken. ZIJ vindt hem toch leuk, hun hoeven hem niet eens leuk te vinden, want ZIJ krijgt er een relatie mee niet hun.

Ot; misschien zijn ze bang om je kwijt te raken…? Verdeel de tijd tussen je aankomend ;d vriendje en vriendinnen goed…

Een playende kneus?
Haha. Die zou ik wel eens willen ontmoeten xD.

Het ging erom, dat hun zoiets hadden van als je ons niet gelooft, bekijk het dan. En een stapje achteruit zetten, waardoor ik NOG meer met die jongen omging. en NOG meer problemen kreeg. En dan is het niet van slechte vriendinnen, nee IK geloofde hun niet, eigen schuld.
Jaloers kan, maar mijn vriendinnen hadden ook geen vriendje gehad :wink:

Mijn vriendinnen hebben het niet zo op players.
En als ze denken dat iemand een player is, dan vinden ze gelijk NIKS meer positief aan 'm.

probeer je vriendinnen uitteleggen dat hij wel goed voor je is.
maar laat je vriendinnen nooit vallen. want wat is belangrijker dan een groep leuk vriendinnen [buiten je familie]