vriendinnen mogen hem niet

Hee meiden,
ik heb sinds een paar weken leuk contact met een jongen. We hebben al een aantal keer gezoend, en gaan wel eens een stukje wandelen ofzo.
Zelf doet die heel lief tegen me, het is een echte gentleman zegmaar. Het is een best wel populaire jongen, kent veel mensen en valt in de smaak bij veel meiden.

Er is alleen een probleem, m’n vriendinnen vertrouwen hem voor geen meter. Ze vinden hem ‘‘fake’’, en vinden vooral dat hij veel te erg z’n best doet om aardig gevonden te worden.
Zelf vond ik dit wel meevallen, maar nu ik mijn vriendinnen zo hoor praten begin ik te twijfelen, en ga bij alles wat hij zegt/doet twijfelen aan of het ‘‘fake’’ is of niet.
Hierdoor weet ik dus echt niet meer wat ik wil, en wat ik moet doen. Hebben jullie misschien tips?:slightly_smiling_face:
liefs

Je kunt zelf het beste beoordelen wat je fake vindt of niet. Misschien wil hij júist extra zijn best doen omdat hij populair is, om te laten zien dat hij niet een oppervlakkig iemand is. Zolang jij denkt dat hij het echt meent, kun je verder met hem gaan :slightly_smiling_face: