Sinds een half jaar heb ik een vriend. Een aantal vriendinnen van mij mogen hem niet, en dat heb ik maar geaccepteerd, je kunt niet iedereen aardig vinden. De eerste maanden dat ik iets met hem had, heb ik misschien wat weinig tijd aan mijn vriendinnen besteed, dat moet ik toegeven. Maar daarna heb ik dat echt weer goed proberen te maken, door zelf dingen te bedenken om met hen te doen. Nu doen ze echt superlullig achter mijn rug om. De ene is jaloers omdat iedereen om haar heen een vriend krijgt, en van de ander verwacht niemand ook maar een beetje kwaad, maar ze is echt zooo schijnheilig. Dus samen lijken ze een beetje kinderachtige ‘complotjes’ te maken en sluiten ze me buiten de groep. Ik heb genoeg vriendinnen over, dus het maakt me niet uit als ik er wat minder heb, maar ik wil gewoon een verklaring waarom ze zo doen. Ik wil ze gewoon duidelijk maken dat ze echt zielig bezig zijn en het gewoon in mijn gezicht moeten zeggen als er iets is. maar ze doen zo nepaardig tegen me dat ik het moeilijk vind om ineens boos op ze te worden. ik heb bovendien ook nooit ruzie met vriendinnen, dus weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan
sorry voor mijn lange verhaal,
hopelijk weten jullie wat ik ermee moet!