Ik hoeft niet perse advies ofzo, en ik verwacht ook geen oplossing maar ik wil het even kwijt…
Laatste tijd voel ik me erg alleen, had eerst veel vriendinnen maar die gaan nu hun eigen gang zegmaar. Ik wil wel afspreken en als we afspreken is het wel leuk, maar niet meer zoals eerst. De meesten hebben een vriend waarmee ze het weekend vullen etc., en dat is natuurlijk ook logisch. Maar als mijn vriendinnen geen tijd hebben of ik zie ze amper meer, voelt het extra dat ik geen vriend heb. En me dus alleen voel.
Ik heb maar 1 vriendin die geen vriend heeft, maar op haar kan ik ook niet echt aan. Vanavond zouden we uitgaan maarze stuurde net een smsje, ze zegt het nu af, ze was een andere afspraak vergeten die ze vanavond gepland had. Gebeurd wel vaker. Ik kon wel janken. Oke dat klinkt stom, maar ik dacht er echt even lekker op uit te gaan. Ik voel me gewoon heel erg alleen… Niet denken dat ik zielig ben ofzo, want dat is het ook weer niet.
Ik probeer mezelf wel te vermaken, maar dat verveelt gewoon heel erg.
Vanavond heb ik dus weer niks te doen, had een andere vriendin gevraagd maar die smst ook dat ze wat anders heeft. Het lijkt wel of ze me allemaal vergeten zijn.
Zijn er mensen die dit herkennen of gehad hebben, of gewoon willen reageren?