Vriendinnen in Utrecht en Omgeving ;)

Hallo meiden,

Ik ben een meisje van 21 jaar (bijna 22) en woon en studeer in Utrecht. Ik woon hier nog niet zo heel lang maar ik vind het echt een toffe stad.

Via deze topic zou ik het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen in Utrecht om leuke dingen mee te doen. Wat ik graag doe is: Uitgaan, winkelen, koken, oppassen op baby’s, films kijken, muziek luisteren, concerten bezoeken etc. :beer:

Als je dit leuk lijkt dan kun je mij een prive berichtje sturen met je emailadres of 06-nummer… of iets wat jij prettig vindt om contact mee te houden. Ik zie namelijk heel veel topics dat mensen contact willen met elkaar maar uiteindelijk gebeurd er niks en dat vinden vele denk ik jammer.

Dus nogmaals als het je leuk lijkt om nieuwe mensen te leren kennen en misschien een vriendschap op te bouwen stuur me dan gerust een privebericht en ik stuur altijd wat terug!

Verder ben ik een rustig meisje van karakter dus ik hoop dat jij dat ook bent… als je meer van mij wilt weten… ask me!

Liefss,

Titel mag niet niet in hoofdletters.

Thanks voor de tip

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Hai Hai,

Ik had je (beetje laat) een berichtje terug gestuurd. Ik weet niet of hij aangekomen is…? Op veel berichtjes krijg ik geen antwoord… lijkt me leuk om je te leren kennen! En er is nog plek in de Utrecht app :wink:

Hee,
Ik heb vreemd genoeg nooit een berichtje van jou ontvangen :wink:
Als je wilt kun me nog eens een note sturen.

ik woon niet in utrecht en ook niet in de buurt… Maar ik wil wel een keer een weekend daarheen met mijn vriend!

Heb je misschien tips voor ons qua uitgaan? Welke tent is leuk? Welke is duur/goedkoop? Is er wel wat te doen in het weekend? :slight_smile: thanks alvast!

Hee,

Ik ken natuurlijk ook niet alle tentjes maar ik weet dat je op Neude en Janskerkhof allemaal leuke cafés en discotheken hebt waar veel jongeren komen. Het Neude en Janskerkhof is heel bekend in de Utrechtse binnenstad. Ik zou zeggen stap gewoon ergens naar binnen en kijk wat rond. Er is in iedergeval zat te doen, en na afloop kan je ook nog ergens in de buurt een vette hap eten. :wink:

Hoi ik ga vanaf Februari in Utrecht wonen en een vervolgstudie doen, (SPH) ik zou het wel fijn vinden om alvast wat netwerk op te bouwen met wat gezellige meiden die van uitjes zoals shoppen, een etentje of wijntjes houden. Het is vanuit Nijmegen wel even reizen om af te spreken maar een middenweg is wel te vinden!
groetjes.