vriendinnen hebben het altijd over afvallen...

ik heb vriendinnen die vinden dat ze te dik zijn, vaak hebben ze het dan over afvallen en anorexia enzo, ze vinden dat ik zo dun ben, dus nemen ze mij altijd als voorbeeld, zoals ‘zo wil ik zijn’ enzo. ik zeg vaak tegen ze dat ze daarmee moeten ophouden, maar dat doen ze niet. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? ;$

oké dit heb ik ook gehad in begin van het 2e jaar… ik denk dat het bij sommige in de pubertijd zit? en misschien hebben hun een opgeblazen gevoel en ik ken jou gevoel ook want dat heb ik ook gehad en dan komt er een bitch naar je toe en zegt: oh wow wat ben jij dun!!

dat is inderdaad moeilijk.
ik denk dat je het beste even met je vriendinnen alleen kunt gaan zitten en dan zeggen dat je het echt niet zo leuk vind dat ze dat de hele tijd zeggen en of ze willen ophouden omdat jij het heel vervelend vind.
succes.

xx

Wijven zijn soms echt annoying… schop ze xD

Ja bij mij doen sommigen dat ook. Dan lopen ze te zeggen dat ze ooh zo dik zijn -.-

had ik ook
als er een ander meisje langsloopt met ongeveer het zelfde prostuur, het aan die vriendinnen laten zien. dan kunnen ze zelf inzien hoe ‘dik’ ze zijn.
t hielp bij mij iig wel.

ja. ik heb ook zoiets ja. nou kijk ik ging met een paar vriendinnen naar de pizzaria en hun namen pizza met kip of wat dan ook erop en ik een gewone margaritha zeiden hun zo van: ben je weer op dieet? terwijl ik niet eens vlees lus en dat weten ze oke en dan namen hun allemaal cola en ik nam water zeggen ze gelijk zo van: ik weet waarom je geen cola wilt drinken omdat er teveel calorieen inzitten. maar ik heb nu ook nauwlijks kontakt met hun ben ik blij om.

ja,weetje zo’n vriendin van me nou kijk, we zaten gewoon op een bankje en kijkt ze zo naar mijn benen en naar haar benen en dan vergelijkt ze haar benen met mijn benen,en dan gaat ze met haar 2 handen zegmaar om haar been heen en dan kijkt ze hoeveel er nog onbreekt totdat haar 2 handen zich aanraken.

Ik haat t als mensen daar over zeuren, wat kan ik daar nou weer aan doen :pensive:

en ik zei zo van waarom doe je zo je bent niet dik hoor, zegt zij zo van wat ik weet niet wat je bedoeld en ze was stil,begon ze gelijk om een ander thema te praten. tsja dat irriteerd me echt zo erg.

oja, mijn vriendinnen (de zelfde) waren ook een keer bij mij thuis, en toen gingen ze op google en bij plaatjes en toen zochten ze lekkere boys ofzo, en later zoekte ze anorexia en ze zeiden zo tegen mij kijk zo wordt jij ook, en begonnen ze te lachen. en anyway volgens mij eet ik nog veel meer dan hun dus ja.

was LAxLISA zegt is inderdaad wel een goede, in laten zien hoe ‘‘dik’’ ze wel niet zijn

oke,haha nog 1 verhaaltje mijn vriendin uit belgie heb ik echt heel lang niet gezien 2 jaar ofzo, ze was altyd vrij dik, zie ik haar is ze echt zo mager geworden. en wat erg is ze at helemaal niks , dus ze kwam bij mij logeren ze wou echt niks eten ze wou zelfs geen water drinken, en ze ging ook met haar handen om haar benen heen,kijken of ze niet te dik was.en ik heb haar ook betrapt dat ze zegmaar haar buik meette hoe plat die was, oke dat kan ik niet uitleggen en ik vroeg zo van hoeveel weeg jij wel niet, en zij zei zo van 44 kilo eh, ik schrok echt ik kon het niet geloven want zelfs ik was zwaarder.en later gingen we eten en zij keek gewoon de hele tijd naar mij hoeveel ik eet en alles,en later had ze bijna alles op zei ik zo van: je hoeft niet alles op te eten als je wilt hoor. dus stopte ze gelijk met eten. en ik betrapte haar weer dat ze voor de spiegel stond en haar shirt omhoog deed,en daarna trekte ze haar buik in,en keek ze naar zichzelf,oke later gingen we op de pc foto"s maken en ik wou ze op hyves zetten maar zij zegt zo van nee knip mij er maar af ik ben toch zo lelijk en dik,ik zeg zo van helemaal niet! en toen was ze stil, en later gingen we op bed dus gingen we samen nintendoeen en daar effe chatten ikz eg zo van je bent niet dik hoor zegt zij zo: weet ik, zeg ik zo van ik wil niet dat je anorexia krijgt hoor en later begon ik maar over iets anders.

ja, dat is echt rot, vroeger vroegen ze dat ook aan mij: ‘heb je anorexia ofzo? je bent zo dun!’ <_<

mwoehah, zal ik doen
:smirk:

Ga bij ze in de buurt een halve chocolade taart eten, en laat ze zien dat je mooi bent ookal eet je een halve chocolade taart (: Of iets anders natuurlijk…

zeg gewoon; kap er mee ik vind het super irritant & jullie zijn helemaal niet dik, het is erg irritant voor mij.

Inderdaad. Tegenwoordig praat gewoon bijna ieder meisje zichzelf anorexia aan.

Je moet ze is laten kijken naar XXS met Yvonne Jaspers op ned 3 zondagavond 21:10. Dan zullen ze vast wel zeggen: oooh ik praat niet meer over anorexia enzo.

& Je moet ze ook vertellen dat niet iedereen hetzelfde gebouwd is als jou, ik heb ook een meisje in de klas die onwijs dun is, maar die is zo anders gebouwd dan mij…