Vriendinnen groepjes

Hey , ik zit meestal met 3vriendinnen altijd te praten en sinds kort isner iemand nieuw gekomen dus hoort ze bij ons. Eerst ging ik veel met hun om maar dat meisje probeert me uit het groepje te duwen en als ik bvb niet in de katine wil zitten noemen ze me boos en chagarijnig terwijl doe andere vrieninnen aardig waren maar nadat zei is gekomen me laten stikken. Dus conclusie : als ik het niet met hun eens ben worden ze boos en ze laten me in de steek .hebben jullie tips?

*zucht* Ik ben blij dat ik nu student ben en geen last meer heb van dit soort drama.
Niet lullig bedoeld, maar als ze zo tegen je doen zijn het GEEN vriendinnen van je.
Klinkt heel hard, sorry… Maar dat is wel wat ik erover denk.

ECHTE vrienden steunen je, en staan achter je. Dit zijn dus geen echte vrienden.
Maargoed, als je dit voor nu wil oplossen moet je gewoon eerlijk tegen ze zijn: vertel ze hoe je je voelt.
Als ze je niet begrijpen zijn ze jou niet waard.

Dankjewel❤️

Dankje❤️

No problemo.

Ik zou gewoon eens rustig met ze gaan praten, wie weet hebben ze niet eens door dat ze jou pijn doen.
En anders zoals ik al zij: ze zijn je niet waard, en dan kom je ECHT nog wel leuke vriendinnen tegen die er wel voor je zijn! I promise!

inderdaad dan zijn ze niet je echte vrienden maar mischien kun je naar een ander vrienden groepje gaan en vragen hoe was je weekend en mischien kom je dan in een nieuwe groep