vriendinnen gezocht

Heey,

Ik ben opzoek naar een vriendin die het leuk lijkt om lekker te mailen en misschien als het heel goed klikt gezellige dingen mee te doen. Ik verveel me nogal en vind het wel weer tijd om wat nieuwe contacten op te doen.

Ik vind het leuk om te schrijven/mailen en te delen wat ik mee maak en wat een ander mee maakt. ik ben 19 jaar. En sinds kort dol op fotografie. Ook heb ik een grote liefde voor kleine kinderen en ben dus ook veel bezig met oppassen. Ik doe een grafisch opleiding waar ik lekker creatief ben maar volgend schooljaar als ik me diploma haal wil ik beginnen aan een opleiding om te kunnen werken in de kinderopvang.

Verder vind ik het gezellige om een bioscoopje te pakken met mijn vriend of met mijn vriendinnen weg te gaan.

Lijkt het je gezellig om te mailen en later af te spreken en ben je ook toe aan nieuwe contacten dan hoop ik van je te horen.

Groetjes

Als ik mij zelf moest omschrijven had ik dat precies het zelfde gedaan :slightly_smiling_face:,
Die fotografie, kleine kinderen en grafische school,
Ben alleen nog maar 14, haha

http://forum.girlscene.nl…Topic/list_messages/98759

Het staat bovenaan, hoe kun je dat nou niet gezien hebben?

Leuk! Ik ben ook 19 jaar, note me maar als je contact wilt! :d

Hehe ik doe ook fotografie! En ga volgend jaar aan diezelfde opleiding beginnen, denk ik! (Pedagogisch Werker Kinderopvang)

Ik ben wel al 23 :stuck_out_tongue: Note me maar als je wil :grinning:

welke provincie woon je?
misschien makkelijk om erbij te zetten!

heeyy woon in zuid holland. een uur van utrecht en een uur van rotterdam precies er tussen in.

heee.

ik ben ook 19 en hou ook van kinderen,
ga na de zomervakantie naar de PABO…
note me maar als je wilt.

x

Ik zou graag met je af willen spreken, want ik kan ook wel nieuwe sociale contacten gebruiken, maar ik woon helaas in Limburg…

ga weg koos vriendloos

^ wtf

^
je eigen topics waren al erg genoeg,
ga nou niet dit meisje haar topic verpesten…

Heeyy,
dat is inderdaad jammer maar misschien kunnen we eerst mailen ofzoo. en zoiezo reis ik veel dus vind dat opzich niet zo heel erg om te doen.

note me anders even met wat over jezelf en je mail ofzoo

ik ben niet koos vriendloos ben gewoon opzoek naar wat nieuwe contacten, wat is daar mis mee? iemands topic verzieken dat noem ik kansloos

laat haar, zij is het water flesjes wijf!
ze heeft een IQ van 14, als jij typt; ik wil patat eten leest zij; ik heb net een frietje in mijn kont gestopt! vandaar haar droge reacties.

hahahaha dat meen je niet. ging helemaal stuk hier.

^jammer genoeg meen ik het wel lees; water over mij heen topic onder in het lifestyle forum! dan snap je hem!

Ik wil best met je mailen :slightly_smiling_face: note maar :slightly_smiling_face:

Ik ben ook dol op kinderen en doe de opleiding kinderopvang (:
maar ik ben 16

Succes met je zoektocht :grin:!

haha ik heb het gelezen is wel heel zielig indd.