Vriendinnen gezocht?

Hey allemaal,
Ik heb al een tijd het gevoel alsof ik geen echte vriendinnen heb zeg maar.
Voelt een beetje kneuzerig om te zeggen maar het is helaas wel zo.
Niet dat ik geen vrienden heb hoor, maar het voelt allemaal zo oppervlakkig.
Ik zag bij een ander topic staan dat het een idee was op een groepsapp te maken met meiden die ook opzoek zijn naar wat nieuwe vriendinnen?
Het zou natuurlijk leuk zijn om dan ook in het echt af te spreken maarja dat hoeft natuurlijk niet perse.
Als iemand dit ook een leuk idee vind stuur me dan een prive bericht dan maak ik er 1tje aan.

Ik ben overigens zelf 18 jaar, woonachtig in omgeving Rotterdam.
Ik studeer nog en heb sinds kort weer een bijbaantje.
Ik voel me een beetje alleen, zeker sinds ik sindskort verhuisd ben naar een andere stad.
Nieuwe mensen leren kennen lijkt me heel fijn :slightly_smiling_face:

Lijkt me een erg leuk idee!

Hartstikke goed!
Ik zou er graag in willen =D
stuur me maar een note !

Leuuuk! Ik volg deze ook even :slightly_smiling_face:

Lijkt me super leuk !

Lijkt me wel leuk! :upside_down_face:

19 jaar
Kamer in Utrecht
Liefste vriendje in de hele wereld
Ik studeer aan de UU, Molecular Life Sciences (met cellen enzo haha)

veertien lentes jong.
woonachtig omgeving 010.
eigenlijk te volwassen voor mijn leeftijd, zowel gedrag als (soms) uiterlijk.
over 10 dagen officieel een leerling in 3V.
vriendengroep letterlijk uit elkaar gerukt (2havo, 2vwo, 3havo, 3vwo), dus ik heb zeker iemand anders nodig om mee te praten.
meeten is possible, maar dan wel als ik de klik voel en alleen als we in een openbare ruimte (winkelcentra) afspreken, zonder requests of ik bij iemand thuis wil komen EN ik mag een vriendin meenemen. safety #1, en vooral met dit soort risico’s

Lijkt mij erg leuk. Ik word bijna 18 en ga volgend jaar studeren na mijn tussenjaartje. Als je contact zou willen of het leuk zou vinden om een groepsapp aan te maken, I’m in!

Lijkt me leuk! Ik ben Romy, 18, ik woon in Groningen. Een beetje uit de route om af te spreken maar wie weet als het klikt! Het lijkt me leuk om met je te appen, of in een groepsapp!

Lijkt me leuk, alleen ik woon totaal niet in deze omgeving, maar nieuwe contacten zijn altijd welkom. Vooral omdat ik over 3 weken begin met studeren en al mijn andere kennissen in andere steden gaan studeren of nog op de middelbare school blijven. Ik ben trouwens net 17 geworden en woon in de Achterhoek

lijkt me heel leuk!! ik ben 19 en kom uit noord-holland :slight_smile:

^^Ik denk dat je beter een nieuw topic kan aanmaken, deze is best oud. De members die in dit topic hebben gereageerd, zijn waarschijnlijk hier niet meer te vinden.

Met een nieuw topic, is het actueel en overzichtelijker

Slotje!