Vriendinnen gezocht!

Hee dames.

Het wordt weer beter weer en niets is zo leuk om dan samen met vrienden en vriendinnen op een terrasje wat te drinken of iets anders te ondernemen. Helaas ben ik nogal ‘vriendloos’.
Ik heb wel vriendinnen, maar die hebben ook andere verplichtingen zoals werk en vriendjes. Hierdoor gebeurt het vaak dat ik alleen thuis zit, waar ik flink van baal.

Nu was dus mijn idee, om een topic te openen waar je kunt zoeken naar meiden uit je omgeving om leuke dingen mee te doen als je niemand anders hebt. Oke, dat klinkt sneu, maar zo bedoel ik het dus niet. Het lijkt me vooral heel gezellig om anderen te leren kennen!

Plaats hier dus wat informatie over jezelf en de omgeving waar je mensen wilt ontmoeten, misschien komen er hele leuke vriendschappen uit!

Ik weet niet of er zo’n topic is, maar ik kon er zo snel geen vinden. Anders mag hij natuurlijk gesloten worden.

Liefs. <3

Ik vind het een beetje apart dat je hier een topic voor maakt. Je kunt dan toch beter bij een sportclub of een andere club gaan om nieuwe vriendinnen te maken. Dat ik niet zo handig om via het internet te toen, want dan kun je nogal mensen tegen komen met verkeerde bedoelingen.

Dat zou kunnen, maar er zijn wel whatsapp en mailvriendinnen topics en dergelijke. Ook zijn er meetings geweest en zijn er vriendinnentopics voor bepaalde omgevingen. Je kunt natuurlijk ook gewoon afspreken op een plaats waar veel mensen zijn! (:

dr zijn genoeg forums al met dit soort ‘vragen’. op de eerste 3 paginas van lifestyle vind je ze al. voortaan even zoeken :wink:
x

^Vriendinnen via internet krijgen is wel degelijk mogelijk.
En wat denk je van internet-daten… Dat is ook mega succesvol.

Maar er is al wel een vriendentopic waar ook whatsapp groepen worden aangemaakt etc. Nog vrij actief ook. Word af en toe ge-upt.
Van Oxelsnor, misschien even zoeken, staat ook bij lifestyle!

ja maar sommige gaan niet iedereen vertrouwen snel dus eerst zal ik een paar maanden gewoon mailen dan op de nummer vragen en als ik die gene echt vertrouw dan afspreken

TS, dit is het topic wat Lovesome bedoelde! :slightly_smiling_face: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-229844.0.html

En voor de mensen die hier meteen zo negatief over zijn: het hoeft niet altijd onbetrouwbaar of nep te zijn. Mijn vriend (met wie ik inmiddels twee jaar samen ben), een van mijn beste vriendinnen en nog wat andere goede vriend(inn)en zijn allemaal mensen die ik via internet heb ontmoet. Zolang je goed uitkijkt, je niet té makkelijk/naïef opstelt en niet overal in trapt is het echt niet zo gevaarlijk meer.