Vriendinnen gezocht voor leuke dingen

Hoi hoi!

Ik ben Pam en 23 jaar

Ik zou het leuke vinden om wat meer vriendinnen te hebben waarmee ik leuke uitjes mee kan doen bijv een festival, uiteten of een avondje stappen.

Lijkt dit je ook leuk?:blush: stuur me een berichtje en als er meerdere zijn dan kunnen we misschien een groepsapp aanmaken!

Gr :relaxed:

2 likes

Hey hey!

Heb jij nog een groepsapp aangemaakt? Ik heb wel interesse :wink:

Groetjessss

Leuk!

Lijkt mij ook wel leukk

lijkt mij ook leuk!!

Ik ben miss wel nog wat jong, maar als er meiden zijn die ook wat jonger zijn dan 23 lijkt het mij leuk er ook in te gaan! Ik ben 18 jaar

Hoi! ik ben danielle en nieuw op deze site. Ik woon al me hele leven in Spanje maar ben nu naar nederland verhuist (Ik spreek wel nederlands door me moeder en familie). Zoek eigenlijk vriendinnetjes. Volg me op insta: Yelladaan. Ik volg iedereen terug! (Oh en ik had insta verwijderd door een gekke ex dus wil opnieuw beginnen met een nederlandse insta).

Hey! Dit lijkt mij super leuk. Mijn naam is Bibi. Ik ben 22 jaar oud en woon momenteel in Rotterdam. Kom ook vaak in Enschede en Eindhoven. Zullen een groepsapp aanmaken op instagram? Mijn instatag is Bibi2000x

Lijkt me echt leuk! Ik ben 27 en woon in Amsterdam :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lijkt mij ook leuk!

Hee, ik heb ook interesse en ik ben 20!!

Hooi, ik ben 19 en heb ook interesse :slight_smile: Kan ik nog worden toegevoegd?