Ik ben een meisje van 17 jaar oud, zit nu in mijn laatste jaar middelbaar onderwijs en ik heb een extreme interesse in alles wat met fashion & beauty te maken heeft.
Hetgene wat ik op dit punt in mijn leven mis zijn vriendinnen die dezelfde interesses delen en waarmee ik af en toe een keertje mee kan uitgaan.
Om de één of andere reden lukt het mij maar niet om een leuke vriendinnengroep uit te bouwen en misschien heeft dit ook wel te maken met het feit dat ik een jaar geleden van school ben veranderd waarbij ik gewoon niet in de vaste kliekjes geraakte. Nu nog altijd niet.
Ik ben nu, zoals ik al zei, 17 jaar oud en ik wil echt van deze leeftijd meer gaan profiteren. Mijn leven op dit moment nu bestaat enkel uit naar school gaan, werken voor school en voor de rest doe ik de meeste dingen met mijn familie. Op school heb ik wel een meisje waar ik goed mee overweg kan, maar ik ben toch op zoek naar iets meer.
Ik wil meer avontuur in mijn leven. En ik denk dat ik een tijdje geleden een topic op Girlscene had gezien die hier ook over ging. Ik wil veel uitgaan en dingen doen die bij mijn leeftijd passen. Ik wil zotte dingen doen, waar ik later, als ik wat ouder ben, al lachend op ga kunnen terugkijken. Want hoe ik mijn leven nu op dit moment zie is dat ik later alleen maar spijt ga hebben dat ik nooit echt een jeugd heb gehad. Ik ga nooit echt uit (wegens gebrek aan mensen om uit te gaan) en heb zelfs nog geen vriendje.
Ik was best wel geïnspireerd door deze quote:
Now, who’s in?