Vriendinnen gezocht omg. Nijmegen

Hoi,

Ik ben Patty, 22 jaar uit Groesbeek. Ik ben op zoek naar leuke contacten (vrienden/vriendinnen) om samen leuke dingen te doen. Mijn hobby’s zijn computeren, lezen, shoppen, bioscoop en ik hou van de natuur en dieren. Omdat ik altijd best wel teruggetrokken en verlegen was heb ik ook geen vriendinnen. Nu ben ik inmiddels een stuk zelfverzekerder en dus ook minder verlegen. Ik mis het wel om wat meer sociale contacten te hebben, dus ik hoop dat ik via deze weg leuke mensen kan leren kennen.

Als je in (de buurt van) Groesbeek woont en ook op zoek bent naar een leuke vriendin hoor ik graag van je.

Liefs,
Patty

Succes.

ik ken veel mensen uit groesbeek, maar niet jou leeftijd
gehe :’)
succes he.

rare manier van vrienden zoeken trouwens.

en dit is pas je eerste bericht

Ik denk niet dat er op Girlscene veel mensen van 22 zijn.
Maar succes…

dank je voor jullie reacties. ik weet dat het een vreemde manier is, maar het werkt volgens mij wel… heb al verschillende reacties gekregen.

succes ermee

Ik snap je probleem dan niet meer. Want nou je zeker van jezelf bent, kan je contacten in real life zoeken toch?! Ik vind beetje goed-koop om via deze weg vrienden te zoeken. Vrienden zoek je niet, die leer je kennen in welke plaats dan ook. So kijk om je heen.

ik kan het toch in ieder geval proberen…

Misschien kan je beginnen met een leuk e-mail contact te zoeken en dan te kijken wat daar uit opbloeit. Ik hoop dat het je lukt om wat mensen te leren kennen, via internet en in ‘het eggie’ (school, verenigingen…).

Ja wie weet, ik hoop het ook… thanks voor je reactie

ze zegt een stuk zelfverzekerde, blijkbaar niet zelfverzekerd genoeg om ‘‘gewoon’’ contact te zoeken met anderen. Hoezo goed-koop? omdat een manier is die jij niet gebruikt? Als dit voor haar een goed alternatief is om op wildvreemde mensen af te stappen laat haar dan lekker. ik vind je reactie echt achterlijk.

Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij gaat het zo niet echt werken. Je kan beter even naar het park, de snackbar of whatever.

Ooooh, omgeving Nijmegen, daar wil ik wonen! Nouja, liever IN Nijmegen, maar toch =O
Anyhow, ik denk niet dat dit de manier is, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Succes iig!

Haha, ik woon wel in omgeving nijmegen, maar ik ben 14 ;p. In ieder geval succes!

jammer, ik ben net weg uit nijmegen (nu in groningen)! succes in ieder geval, hoop dat het op deze manier lukt :slightly_smiling_face:

Uhm, je doet alsof we over een meisje van 12 jaar hebben, het gaat om een persson van boven de 18j. Deze reactie moet van haar kant komen.
En niet van 'jou’punt. En ik sta haar niet in de weg, dusssssss. Deze reactie is niet ''achterlijk maar logisch denken.

juist! en daarom gaat er bij mij een belletje rinkelen…

Hahahahaha preciessss.

Dus jij mag wel commentaar hebben, maar ik mag niets zeggen omdat de topicstarter boven de 18 jaar is?! Klinkt als logisch denken inderdaad je hebt helemaal gelijk. Om jou logische woorden even te gebruiken: Dusssssssss!’’