Vriendinnen gezocht! <3

Hey allemaal,

Ik ben een 20 jarige studente uit de provincie Groningen en ben eigenlijk op zoek naar nieuwe vriendinnen! Door wat mentale problemen heb ik er eigenlijk nóg meer behoefte aan als voorheen, dus vandaar dat ik het eens via deze weg probeer.

Een aantal dingen die ik sowieso altijd wel leuk vind zijn: shoppen, met het uiterlijk bezig zijn, schrijven & lezen, kletsen en borrelen, dagjes weg en ook wel een beetje fotografie (voor of achter de camera, hoewel ik zelf nog niet zo’n ding heb haha). Oh, ik kan ook als het écht gezellig is dag en nacht een leuk gesprek hebben!

Het lijkt me erg leuk om één of meerdere vriendinnen te vinden die een beetje hetzelfde als mij zijn. En waar ik, op den duur, gezellig mee kan borrelen, shoppen enzovoorts!

Stuur maar een berichtje of comment hier <3.
Liefst een beetje rond dezelfde leeftijd eigenlijk (maar opzich kan ik me mentaal ook jonger of ouder gedragen hoor haha)

Jammer dat ik in Zuid-Holland woon, ik heb dezelfde interesses als jou en ben bijna 20 jaar !
Ik heb er eigenlijk sinds een maand meer behoefte aan (moeder overleden) ik heb wel een leuke vriend maar daar praat ik op een hele andere manier mee dan ik met vriendinnen zou willen doen. Ik ben altijd al iemand geweest die maar 2/3 woedevriendinnen had ipv 20 gewone vriendinnen maar die lijken nu ook afstand te houden sinds ik het moeilijk heb. Ik mis het heel erg om gewoon lekker te kletsen !

Ahh dat is heel jammer! Maar we kunnen wel gewoon kletsen natuurlijk. En ik zou je heel graag willen helpen als je het nodig hebt! <3

^ Super lief van je ! Ik jou ook natuurlijk, heel graag zelfs :slightly_smiling_face: Ik stuur je een note !

Kun je in dit topic voor terecht!
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.html