Vriendinnen gezoch

Ik lees zo af en toe mee bij andere forums en daar hebben ze het vriendinnen gezocht topic. Als je vriendinnen zoekt of leuke gezellige contacten wilt in je nieuwe woonplaats of iets dergelijks kun je daar terecht. Lijkt mij wel leuk om deze hier ook te beginnen.

Dus… Zoek je iemand uit je omgeving post het maar.

Up! Wel een leuk idee! Maar ik denk ook dat veel meiden het niet zo veilig vinden om zomaar met iemand van internet af te spreken. Is er wel iemand die in den haag woont?? :stuck_out_tongue: Ik woon er nu op kamers en ken eerlijk gezegd nog niemand uit den haag :’)

Ik ga volgend jaar naar de opleiding Communicatie in diemen, iemand intresse in een vriendschap? :slightly_smiling_face:

oke, dit is echt droog xD

Laat ook maar… Girlsscene is hopeloos op dit gebiedt xD

whahah, waar in den haag woon je? xd

HAHAHAH.
Hoe droog.

‘hoi, ik zoek vrienden’.

(’:

En wat is er zo erg aan om vrienden via internet te zoeken ? Er zijn ook genoeg mensen die via internet een relatie krijgen. So who cares? Je kan altijd leuke mensen door middel van internet ontmoette

Hoi, ik ben vriendloos.

Nee even serieus, ik voel me niet echt geroepen om hier neer te zetten waar ik woon etc. Ja, van vrij veel gs’ers ben ik wel behoorlijk zeker dat ze echt zijn wie ze zeggen ( :tipping_hand_man: ) maar ik ga er niet vanuit dat alleen zij lezen wat ik hier post :’)

ik ook niet