Wist niet waar ik dit moest plaatsen en aangezien dit tussen mij en een vriendin gaat dacht ik dat dit misschien onder relaties valt. Sorry als het verkeerd staat
Hey. Ik wil dit eventjes kwijt en misschien heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen.
Ik heb 2 vriendinnen en ze gedragen zich ineens als sletten.
Vriendin 1 ging met een jongen die ze 2 dagen via tinder sprak afspreken en heeft gelijk al alles met hem gedaan, terwijl ze die jongen wss nooit meer ziet (2.5 uur met de auto verderop en hij reageert kortaf tegen haar). Ze had de eerste dag al allemaal naaktfotos gestuurd en hij ook en toen hebben ze webcamseks gehad. Dit verteld ze me ook gewoon en dat wil ik helemaal ook niet weten. Ze is net 16 geworden. Ze is 3 jaar terug in de handen van een loverboy geweest en zei dat ze er nog steeds last van heeft maar zo te zien vond ze er niks ergs aan als ze zich als een slet gedraagd. Tuurlijk, ze moet het zelf weten maar ik vind het gewoon niet normaal.
Vriendin 2 maakt alleen maar bikinifotos en zet die op insta. Met dit weer draag ik geen bikini dus waarom zulke fotos op insta zetten ? Die bikini’s zijn ook nog eens zo waardoor het lijkt alsof ze mega grote tieten heeft terwijl ik weet dat ze A heeft. (Ja beste vriendin enzo dusja).
Ineens heeft ze echt te veel en extreme makeup op en komt ze als een slet op school, en dan overdrijf ik niet. Ze gaat binnenkort afspreken met iemand van 29 want die vind ze ‘leuk’ wil meer met heb zegt ze terwijl ze in juli pas 16 is geworden en ook nog niet heeft gezoend dus waarom zou je gelijk meer willen?. Ze was altijd heel erg preuts, net als ik en ineens heeft ze zulke acties. Ze vind het nu raar dat allemaal jongens haar app willen en haar helemaal alles vinden.
Ik weet dat 2 mensen en goede vriendin van haar ook al hebben gezegd dat die fotos niet kunnen en nu heeft ze extreme ruzie met hun.
Ik ben bang dat mijn 2 beste vriendinnen straks echt bekend staan als hoertjes van de school en dat wil ik niet. Natuurlijk is het hun leven maar ik vind dit niks. Ik merk ook al dat de vriendschap minder word tussen mij en die vriendinnen omdat ze nu meer met dat soort dingen bezig zijn.