vriendinnen gedichtje , help !

ik zit al zo twee dagen te pennen over een gedichtje voor me vriendin
weten jullie misschien een leuke want ik kom er echt niet uit !
het hoeft niet per sé te rijmen enso ^^

[i]Google is your best friend.

maw, gewoon googlen. [/i]

Ik weet niet of je 't nog nodig hebt maar
ik heb deze een keer voor een vriendin geschreven:

Je hebt een miljoen manieren om me aan het lachen te maken. Je kijkt uit voor mij; je geeft me rugdekking. Het is zo goed om jou in de buurt te hebben. Je kent de geheimen die ik nooit kan vertellen. En als ik stil ben, doorbreek je mijn pantser. Bij jou heb ik niet de behoefte om opstandig te schreeuwen, omdat jij zorgt dat ik mijn voeten op de grond houd. Je wordt niet boos als ik de plannen verander. Op de een of andere manier geef je altijd tweede kansen. Je zult nooit zeggen “ik wist het wel”, als ik het weer fout heb. Ik ben zo blij dat ik een echte vriendin gevonden heb. Echte vriendinnen zullen gaan tot het einde van de aarde, tot ze dat ding dat je nodig hebt vinden. Vriendinnen houden vol in goede en slechte tijden, omdat ze iets hebben om in te geloven. Je bent een echte vriendin, je bent hier tot het einde. Je trekt me opzij wanneer er iets niet klopt. Jij bent een echte vriendin.

En deze:

Wat er ook aan de hand is, blijf alsjeblieft lachen, blijf alsjeblieft stralen. Je weet dat je altijd op me kan rekenen, beloofd. Jij hebt zoveel kracht in je, wonderbaarlijk hoe jij m’n gevoel kan switchen tussen shit en vrolijk. Als we niet samen zijn, sluit je ogen en denk aan dit stukje tekst. Je weet dat dit alles recht uit mijn hart komt. Zoveel herinneringen en zo’n lange afstand, is de weg die achter ons ligt. We hebben samen gelachen en gehuild, deze momenten hebben ons sterk gemaakt. Ik zal er voor jou zijn, ondanks de wind, de regen die we tegen zullen komen. Ik zal niet weglopen in moeilijke tijden. Het is een feit dat een rivier naar de zee stroomt, en zo hoog als de bergen zijn, ben jij bij me tot het einde. En jij hebt me er altijd weer bovenop geholpen. Dus houd vol als je down bent, want weet dat je er niet alleen voor staat. Want in de moeilijke periodes, worden we alleen maar sterker. Wanneer je uiteen valt van verdriet, zal ik alle stukjes bij elkaar rapen, dan zal ik een muur bouwen rondom je dromen zodat niemand ze nog kapot maken kan.
Vertrouw op mij, die woorden tatoeëer ik in je hart. Want als Hercules je niet kan dragen, om die moeilijke weg te bewandelen, dan ben ik er om dat te doen.

xoxo

HaaaiJ ik heb er eentje over vriendschap geschreven :stuck_out_tongue: O jaah als je google’t kan je hem ook vinden staat namelijk op het internet daar is hij wel geliefd maar hier is ie :

Een ware vriend
Iemand die al jou liefde verdient.

Vrienden steunen elkaar door dik en dun
Geluk is wat ik mijn vrienden gun.

Trouwe vriendschap daar ga ik voor
Ik steun mijn vrienden door en door.

Een kleine ruzie is er soms
Maar wat is soms?!

Soms is maar even
Die ruzie is te vergeven

X.Bo

heel erg bedankt !
weten jullie er misschien nog meer :blush: ?